VIKTIGT behöver lite info om GEIWIZ.DE

shoik skrev:
Halloj, täntke kolla med er om era erfarenheter med www.geiwiz.de? är dom seriösa? hur fungerar betalningen?
m.m.

hoppas på svar och att det är seriöst av er med... ha det

Det funkade perfekt, betalade in pengar på banken och fick sedan varorna 1,5 vecka senare :tummenupp

Messiah skrev:
Det funkade perfekt, betalade in pengar på banken och fick sedan varorna 1,5 vecka senare :tummenupp

ok, mailade du in en beställning då? eller?

aja anledningen till detta är att jag blivit trött på alla jävla idioter på mc varuhuset starol ava mc osv... alla verkar vara så jävla upplåsta och självgoda, som t ex på starol.se så frågade jag res. killen om dom hade konfilter då svarade han vad ska du med det till? det låter ju bara mer och ger knappast någon mer effekt, jag svarade då att jag vill ha det för att det ger ett mysigt ljud samt ger bättre gasrespons, svaret jag fick var KNAPPAST det är för att det låter mer som man tror att det gå fortare, jag har tre täclingshojar här och dom går med orginal luftbox.
sen bad han mej leta efter dom res. delar jag behöver va fan det är ju hans jobb! och dyrt var det med, mkt billigare i tysklan jue

shoik skrev:
ok, mailade du in en beställning då? eller?

aja anledningen till detta är att jag blivit trött på alla jävla idioter på mc varuhuset starol ava mc osv... alla verkar vara så jävla upplåsta och självgoda, som t ex på starol.se så frågade jag res. killen om dom hade konfilter då svarade han vad ska du med det till? det låter ju bara mer och ger knappast någon mer effekt, jag svarade då att jag vill ha det för att det ger ett mysigt ljud samt ger bättre gasrespons, svaret jag fick var KNAPPAST det är för att det låter mer som man tror att det gå fortare, jag har tre täclingshojar här och dom går med orginal luftbox.
sen bad han mej leta efter dom res. delar jag behöver va fan det är ju hans jobb! och dyrt var det med, mkt billigare i tysklan jue

jupp mailade och fick all info jag behövde för att gå in på banken och sätta in pengarna :)

jag köpte mitt gianelli där, för säkerthets skull så frågade jag min pappa om man kunde kolla upp företaget så dom inte skulle kunna blåsa mig på 2 papp, så han jurisk (typ halvadvokat) kollade upp dom och då visade det sig att dom inte hade en enda betalningsnmärkning och att dom använde sig av en stadsbank som verkade vara bra. Så min erfarenhet av dom är : bra pris och bra grejer, fick hem dom efter ungefär 2 veckor,

:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Det gick hur smidigt som helst. Tog en vecka sen kom grejerna med budbil direkt hem.

Klart som fan man bor i Zon 3, den dyraste!! :huvet :huvet
Aja, priserna är inte så farliga... men fortfarande jobbigt :(

Har också bara bra erfarenheter av geiwiz.. beställt där två ggr. grejorna kom till dörren efter ungefär 2veckor.. :) Lite jobbigt att man ska måsta gå på banken för att sätta in pengarna bara, annars är det smidigt :)

Tror jag oxå ska testa vad gewiz går för. Kan behöva nya lameller om ett tag så det är väl bara beställa så att man har dom när de behövs.

*/ ?>
Nyheter
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Back