Vikarna på huvudet börjar bli alltför djupa...

Det verker inte vara någon som har tok-ångrat sig efteråt. Detta gör att jag sakta men säkert börjar fatta beslutet att raka mig, men frågan är bara när :rolleyes:

Har en baybliss-nånting trimmer som jag använder på ansiktsbehåringen ibland, den borde funka de första gångerna. Hur kort skall jag köra, 3mm??

Ta bort allt löst skit på trimmern sen är det bara att åka. Om det inte blöder när du är klar så har du gjort fel :skalpera

Det är nog inte optimalt om man vill knulla mycket och många, då är det nog bättre att göra som Magnus Carlsson och operera dit någonting.

Själv går jag helst och oftat i sunkiga kläder så att jag kan göra det jag gillar mest: jobba med händerna på hojen, hobbybilen veteranbåten allar whatever.

Har man ett vackert fylligt hårsvall så tycker jag absolut att det är waste att vara stubbad, då tycker jag att man ska njuta av sitt vackra hår medan man har möjlighet. Det gjorde jag.

VISA PATT..eh..LOCKARNA :) jag vill se bild på Jörgen med hårsvall :)

Å jag är snygg som inni helvete!

I can second that..:fakta :japp

Va gör man med "mellanskinkshåret" ?

Har testat följande
  • rakapparat = rivmärken
  • rakhyvel = inväxta hår
  • elda bort = 3:e grad brännskada
  • silvertejp = ont som fan
  • låt vara = kånkelbär

Lasra :mattias

Last edited by a moderator:
Raka huvet, det är alltid bättre än att dölja flinten med resterande hårväxt.
(Turligt nog har man ryamattehårväxt men det hindrar inte från att köra trimmern på minimalkort. )

Ska lasra i mellan skinkorna och sen bleka skinnet för de har murknat med tiden. Läste på ett ställe att man kan bleka där så ja tänkte passa på. Läste åxå på samma ställe att cheyer gillar svarta mandomar så ja funderar på om man kan färga den svart på nått sätt. Allt för att behaga :yoparty

Meeen
färga?
Kan du inte pensla på Cuprinol ? ( doppa hela klockspelet vettja )
http://www.cuprinol.se/prod.asp?Id=12
Då blir den ju färgad , och säker emot röta det står på burken att det är bra emot "Blåhjhon ,kantfnas och Nattsmyg" det där med "nattsmyg" verkar dj---gt farligt .
Ger mig f-n på att det funkar som hårbortaggnings medel oxå! så de små håren i röven rycker all varldens väg.
Då borde en simpel klamydia lr drypare gå bet på Cuprinol oxå ,, Man kanske till o med blir hiv säker :tummenupp
Inga p-medel heller behövs.

Ps
fösök å få tag i den gamla med kreosot olja i väldigt effektiv emot det mesta , om du råkar ut för "skäggig " muff utan kvalitetstämpel kan du behöva pensla den oxå ( bättre safe the sorry:) )

PPS
Använd inte den gröna ,,,kan misstolkas för Hulk, då expansion sker och Pöket flyr i vild förtvivlan!

Last edited:
jag har/hade samma problem, men sedan förra fredagen så är jag rakad. Känns bättre så

Jag fattar att man rakar sig om man börjar bli flint, men att frivilligt... skillnad på att ha kort frilla än att vara rakad...

Synd att jag inte hittar artikeln när en tjej dissar flintisar, samt artikeln när en snubbe med flint prisar flinten.

Det är så sött med alla "jag är inte flintis men rakar mig för att det är så skönt". Jo tjenare. :rofl

Det är klart att rakade killar får ligga mer.

Justin%20Timberlake.jpg

pb3_1.jpg

david_beckham1_300_400.jpg

Prova får du se..
Varför det? Som någon sa innan, finns det något mer tragiskt än en flintrakad man 30+ med sunkiga kläder som sätter sig i sin V70 utanför COOP? Snacka om att addera 20 år till den verkliga åldern i ett nafs.

Varför det? Som någon sa innan, finns det något mer tragiskt än en flintrakad man 30+ med sunkiga kläder som sätter sig i sin V70 utanför COOP? Snacka om att addera 20 år till den verkliga åldern i ett nafs.

Lax är gott som fan! Jag gillar iofs all fisk. Skaldjur däremot kan jag vara utan. Inte så mycket pga smaken utan mer att det är två timmars jobb att få i sig 100g skaldjur.

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back