... den som inte har vurpat har inte kört tillräkligt hårt :kocko :kocko Vänd på det! Den som vurpar och vurpar KAN INTE KÖRA HOJ, SÅ ÄR DET!
Köpa en R1 för att slå över måste ju vara fräckt

Inte konstigt att försäkringspremierna är som de är när man resonerar som er!
klart man skall/kan köra bakhjul men om man fick en liten bit av hjärna när man föddes så borde man kunna förstå vart man skall göra det och inte
Men jag avgudar er för att ni vurpar

ni är så coola... är ju verkligen ngt man måste ta efter, håll er på viared istället där kan ni beundra varandras akrobati så kan vi som gillar köra hoj vara på vägarna, kanske både premier och folks syn ändra sig på de som vill köra sporthoj "lagligt på allmän väg med 2 hjul i backen)
Tror inte folk egentligen bryr sig om att det sitter 180 hk i en hoj utan det är allt för många idioter som sitter baom och tror de antingen är Rossi eller en cirkusapa! Och det verkar ju finnas en hel del som tror det även i Boårs

Men gång på gång så lägger man sig och tror fortfarande man är häftig... klart man måste säga att har maninte vurpat så kan man inte köra, vad skall man annars ha för bortförklarng ? jag är för dum för mitt eget bästa och kan inte hantera en hoj.
Körkort i 5 år varav aktivt kört 3 år varav 5.000 mil avverkade med
GSX-R ´99 500 mil
CBR 900 ´98 800 mil
R1 ´99 1.500 mil
R1 ´02 1.400 mil
996 ´00 800 mil
Statistik:
Vurpor: 0
Råkat ut för olycka med billist som ansvarig: 1
SUM:
Utnytjat försäkringsbolagen: 0
Hur ser eran statistik ut ???