Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
blom skrev:det kan ju bli en riktigt bra maskin

Supermoto skrev:Märket heter "Highland" och inget annat. Vill inte vara petig men jag känner att jag måste påpeka det nu innan det spårar ur helt![]()
![]()
Över 100 pållar är det förresten inte i nån Highland, de anger 85hk på hemsidan![]()
naturligtvis så har stjärtmario fel även här... nu har du talat imot dig själv i hela ditt inläggSupermoto skrev:Över 100 pållar är det förresten inte i nån Highland, de anger 85hk på hemsidan![]()
Kolla de specar som ligger på hemsidan. Det står 85hk för ALLA twinnarna (utom 750n)blom skrev:naturligtvis så har stjärtmario fel även här... nu har du talat imot dig själv i hela ditt inlägg![]()
så här skriver dom: Motorn är en Folan-motor på 60 grader, vätskekyld och 4 ventiler per cylinder. Effekten var mellan 70 till 100hkr vid 6000rpm, beroende på "tuning".
ok inte över 100hk men dock 100![]()
![]()

jag skiter i vad det står på hemsidan för dom nya hojarna... formidabligen.. om du börjar om och läser tråden från början så skrev jag att min polare ägde en förut och dom första hojarna lämnade så mycket.Supermoto skrev:Kolla de specar som ligger på hemsidan. Det står 85hk för ALLA twinnarna (utom 750n)
Vad de tror de kan plocka ur den är såklart en annan sak.
Hade det inte räckt om du sagt det då från börjanblom skrev:jag skiter i vad det står på hemsidan för dom nya hojarna... formidabligen.. om du börjar om och läser tråden från början så skrev jag att min polare ägde en förut och dom första hojarna lämnade så mycket.
och dom säger inte att dom tror dom kan få ut det utan ``läs igen, den var på det beroende på``
jag säger bara vad skaparna som startade denna sak säger och vad det står på reggbevis aha se därSupermoto skrev:Vertemati är en variant av en husakopia från början. Highlandmotorn är en Folan-variant. Urban Larsson som numer jobbar på Highland är den som legat bakom mkt av designen av husas motorer så det är rätt logiskt. Kolla på en bild av nya 450n från vänster och jämför med en 600cc husa med elstart från 98-99 så ser ni att de är VÄLDIGT lika.
Tror inte nån cykel kommer komma ut på den vanliga marknaden i år. De måste helt enkelt testa dem minst ett år. Sen ska det produceras oxå. Men jag har gärna fel på den punkten.blom skrev:aha se där.... vet man några priser på den än?
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |