"Budda"
Budda
Min högst egna tanke och slutsats är att motardåkare gillar att dricka alldeles för mycket på helger..... Skål!![]()
Tala för dig själv!
Jag har braaapat sen elva-tolv-snåret

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Min högst egna tanke och slutsats är att motardåkare gillar att dricka alldeles för mycket på helger..... Skål!![]()

jahapp, då testade man polarens BMW 650 (inte i närheten utav en riktig motard, men ändå) och man är helt sålt.
det blir till att göra i ordning hojen och sälja den till våren, sen blir det en motard![]()
jahapp, då testade man polarens BMW 650 (inte i närheten utav en riktig motard, men ändå) och man är helt sålt.
det blir till att göra i ordning hojen och sälja den till våren, sen blir det en motard![]()
Ja det verkar stämma bra att vi gillar spriten, kräftskiva ikväll på KMK från 1800
Jag kommer träna grus på angeredscrossen imorgon från 1200. Nån mer som är på?
Ang. Söndagens brapp från GP, kungsbackafolket ska ner till horred raceway och köra imorrn, avgång från Kungsbacka 1330. Skitroliga vägar dit ner. Jag tänkte åka in till GP vid 12 och hitta på nån rolig väg ner till kba och möta upp gänget där. Är ni på?
12:00 GP Söndag 5'e Lista:
1. Koop
2. Fast_man
3. EBMisDead
4.
5.
6.
71. Rasorblade
va en sköj tur idag!, får hoppas på att husan funkar tills nästa gång![]()
ja det hoppas jag också, så man slipper bli vettskrämd när du ylar förbi... :d

hehehe 10 poäng på snusen![]()
vad är historien med snewten? Ville dom ligga?![]()
. .. japp, snuten ville ligga med min reggbelysning som inte fanns och tvingade mig till ombesiktning.. kul när min nästa besiktning egentligen skulle vart 2012! där fick man för att man inte vred på rullen o brappa förbi 
|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |