Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Om ni ska ut o köra imorn lördag så sväng gärna förbi mölndal torg kl 11 och var med i demonstrationen mot att de vill stänga crossbanan i mölndal. Kommer ni dit på hoj så tänk på att vara föredömen o kör lugnt, vi ska inte spä på ryktet att hojåkare är idioter som bara brappar och wheelar överallt, det får ni göra när ni är utom synhåll.

"STÖTTA MK PIONJÄR!!!!
Den 4:e september hålls en protest mot stängningen av banan i Blixås på torget i Mölndal. "

http://www3.idrottonline.se/template...aspx?id=581251

Paser o jag ska ut o köra grus, stigar o sånt på söndag om nån ska med.
Knotter däcks terräng så ska ni med så får ni mecka på såna.
Åker ut vid 10.

Jag hade gärna kört skog med er jonten, men hojen är ju gat-kittad med borrad luftburk, något som visade sig i leran sist. Den började dö och grejer när man åkte genom vatten.

Luftburken ska ur och plastas igen, efter det hänger jag med ut i leran!

Om ni ska ut o köra imorn lördag så sväng gärna förbi mölndal torg kl 11 och var med i demonstrationen mot att de vill stänga crossbanan i mölndal. Kommer ni dit på hoj så tänk på att vara föredömen o kör lugnt, vi ska inte spä på ryktet att hojåkare är idioter som bara brappar och wheelar överallt, det får ni göra när ni är utom synhåll.

Jag kommer va där, nöter på blixåsslingan minst en gång i veckan så självklart åker klubbtröjjan på.

Last edited:
Min högst egna tanke och slutsats är att motardåkare gillar att dricka alldeles för mycket på helger..... Skål! :P

Ja det verkar stämma bra att vi gillar spriten, kräftskiva ikväll på KMK från 1800 :)

Jag kommer träna grus på angeredscrossen imorgon från 1200. Nån mer som är på?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT