Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Fy tusan.

Kom nyss hem från dagens skogskörning med NiklasA, SilverJonten och 6 st från typ Adventureriders eller vad nu forumet hette.

Åkte iväg klockan 9 imorse, började köra klockan 10, slutade köra klockan 16 och var hemma nu. Är slut i kroppen, alla mina hojkläder är blöta och smutsiga. Nu väntar en lugn och värmande hemmakväll kan jag lova!

Nice :tummenupp

Här har du :)
LilltryneRacingbild.png

Nice :tummenupp

Här har du :)

Jäkligt najs!!! :tummenupp Enda ja stör mig på är att man ser dennis i bakgrunden. Man kan inte flytta det röda bakom min rygg så det täcker honom istället? Eller blir det skumt o svårt o göra? Då ser man min rygg lite bättre, nu smälter den lite ihop med det röda. Utöver den synpunkten så är det grymt snyggt! Riktigt snygga färger o allt! :yoparty

Jäkligt najs!!! :tummenupp Enda ja stör mig på är att man ser dennis i bakgrunden. Man kan inte flytta det röda bakom min rygg så det täcker honom istället? Eller blir det skumt o svårt o göra? Då ser man min rygg lite bättre, nu smälter den lite ihop med det röda. Utöver den synpunkten så är det grymt snyggt! Riktigt snygga färger o allt! :yoparty

He he ok, vill du inte ha honom där målar jag över honom :D, var lite meningen att du o hojen skulle smälta in i det röda/blommiga. Testar att fixa det o se hur det blir, du kan få en version av bilden utan text, blommor etc. också.
:)

Edit: Fixar vidare imorgon, nu är det läggdags :trött

Last edited:
He he ok, vill du inte ha honom där målar jag över honom :D, var lite meningen att du o hojen skulle smälta in i det röda/blommiga. Testar att fixa det o se hur det blir, du kan få en version av bilden utan text, blommor etc. också.
:)

Misstänkte att det var meningen att ja skulle smälta ihop med det, men ja vill sticka ut istället :D

Riktigt impad, snyggt som fan!

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage