Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Fy tusan.

Kom nyss hem från dagens skogskörning med NiklasA, SilverJonten och 6 st från typ Adventureriders eller vad nu forumet hette.

Åkte iväg klockan 9 imorse, började köra klockan 10, slutade köra klockan 16 och var hemma nu. Är slut i kroppen, alla mina hojkläder är blöta och smutsiga. Nu väntar en lugn och värmande hemmakväll kan jag lova!

Nice :tummenupp

Här har du :)
LilltryneRacingbild.png

Nice :tummenupp

Här har du :)

Jäkligt najs!!! :tummenupp Enda ja stör mig på är att man ser dennis i bakgrunden. Man kan inte flytta det röda bakom min rygg så det täcker honom istället? Eller blir det skumt o svårt o göra? Då ser man min rygg lite bättre, nu smälter den lite ihop med det röda. Utöver den synpunkten så är det grymt snyggt! Riktigt snygga färger o allt! :yoparty

Jäkligt najs!!! :tummenupp Enda ja stör mig på är att man ser dennis i bakgrunden. Man kan inte flytta det röda bakom min rygg så det täcker honom istället? Eller blir det skumt o svårt o göra? Då ser man min rygg lite bättre, nu smälter den lite ihop med det röda. Utöver den synpunkten så är det grymt snyggt! Riktigt snygga färger o allt! :yoparty

He he ok, vill du inte ha honom där målar jag över honom :D, var lite meningen att du o hojen skulle smälta in i det röda/blommiga. Testar att fixa det o se hur det blir, du kan få en version av bilden utan text, blommor etc. också.
:)

Edit: Fixar vidare imorgon, nu är det läggdags :trött

Last edited:
He he ok, vill du inte ha honom där målar jag över honom :D, var lite meningen att du o hojen skulle smälta in i det röda/blommiga. Testar att fixa det o se hur det blir, du kan få en version av bilden utan text, blommor etc. också.
:)

Misstänkte att det var meningen att ja skulle smälta ihop med det, men ja vill sticka ut istället :D

Riktigt impad, snyggt som fan!

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back