nähä nähä nähä. de finns dom som ärrunt 22 me hojhehehe...men även om jag e ung funkar de inte ändå vad vissa säger
![]()
Kräsen blir utan.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nähä nähä nähä. de finns dom som ärrunt 22 me hojhehehe...men även om jag e ung funkar de inte ändå vad vissa säger
![]()
Kräsen blir utan.![]()
Är överens med dig Fårskallen.
Va fan mena han med det där![]()
tyvärr så är dom flesta tjejer över iaf 22 år här, har jag för mig, och för att fånga deras intresse så behöver du nog skriva något lite smartare än detta. Ett tips bara........och vill du ha yngre brudar än så, ja då får du nog ta dom mindre coola, dvs dom utan hoj.![]()
![]()
Jag jillar cheyer som dansar balett å kan gå ner i splitt å har rosa sockervaddskjolar runt midjan fast Jag vet att vissa har fetisher rörande brednackade fruntimmer i kammobrallor som vet hur ett svänghjul ska dras..
Man behöver ju inte ta bottenskrapet trots allt.
/J
Hmmm... Håller nog inte riktigt med där. Ett förbud borde införas, kvinnor ska inte få framföra ett fordon på allmän väg.![]()
Det som gör en brud på en hoj intressant är väl ändå att hon tillhör en minoritet, skulle varenda tjej ha mc-kort så var det nog inte lika intressant längre.
Satan vad du klarat dig länge trodde du skulle bli överkörd totalt efter det där inlägget
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |