Vi killar börjar få det rätt bra eller vad säger ni?

Isåfall skulle jag flytta tillbaka imorgon.

Nä dom där brudarna är ju dock inte från Falun men finns garanterat liknande kvaliteter här uppe.
Tycker folk är lite väl gnälliga på detta forum och jag kan lova att genom att skriva så så kommer ett gäng bevisa att jag har rätt genom att gnälla änu mer.

Och hur som så kan jag ju säga att det är sjukt inne i Falun att alla skall ha hojkort, rätt generellt så runt om i dalarna där jag bor tycker jag att trend går åt samma håll och det är fan jäkligt mycket brudar som kör eller skall börja här och den som inte gillar det tycker jag har problem.

Om jag skall slå ett slag för Dalarna så brukar ju oftast kallas för Nordens Kalifornien inom raggar och motorkulturen.

Nordens Kalifornien?

BWAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHA.. Det var fan det roligaste jag läst på länge.

string-emil_365_215795a.jpg
?

Är den långa snubben den samma på bägge bilderna?

342470598_bf5e71655c_o.jpg

HOG-medlemmar?

Edit, jag fick inte bilden att fungera, länktillägg.

http://3.bp.blogspot.com/_iRxh54ivsmY/SYJRcuEI05I/AAAAAAAAGNs/3qwLdMXRjZA/s1600/342470598_bf5e71655c_o.jpg

Last edited:
Tycker folk är lite väl gnälliga på detta forum och jag kan lova att genom att skriva så så kommer ett gäng bevisa att jag har rätt genom att gnälla änu mer.

Och hur som så kan jag ju säga att det är sjukt inne i Falun att alla skall ha hojkort, rätt generellt så runt om i dalarna där jag bor tycker jag att trend går åt samma håll och det är fan jäkligt mycket brudar som kör eller skall börja här och den som inte gillar det tycker jag har problem.

Jag gillar cheyer & hojar & cheyer som gillar hojar. :tummenupp

Om man ska bilda familj å hela den biten så är det bra med en chey som kör själv. Då är det inte lika stor risk att hon får för sig sånna dumheter som att man ska sluta köra. ;)

Ja det är då fan inte mitt påhitt, raggarkulturen som kör med det mest men sjukt bra motorkultur här uppe.

Jag gillar cheyer & hojar & cheyer som gillar hojar. :tummenupp

Om man ska bilda familj å hela den biten så är det bra med en chey som kör själv. Då är det inte lika stor risk att hon får för sig sånna dumheter som att man ska sluta köra. ;)

Bra att det finns vettiga folk här i värden med.

Även om man kan ta det jag skrev med "kvinnan stå vid spisen" med en nypa salt och ett leende på läpparna då det alltid i mitt fall är jag som står för kockande om det skall bli nån bra mat.

Alla mina brudpolare och andra brudar självklart här som kör supersporthojar och är jävligt heta är då godis vi har i mina trakter, saknar ni det i era så synd för er då kan ni ju flytta hit i så fall.

Ha.

Inte en landshövding som knaprar anabola, alltså.

Softis(83) Du verkar vara en kille med grym självinsikt!
Är det den här synen du ser när du tittar i spegeln?

new-superman-suit_lg.jpg

hahaha......:rofl näää d e *viskar* Ghostrider han ser när han kollar sig i spegeln.

undra vad syftet med tråden är i första hand, om du ville att alla brudar från sh skulle skriva i den så funka ju inte d direkt. :rofl :rofl

tyvärr så är dom flesta tjejer över iaf 22 år här, har jag för mig, och för att fånga deras intresse så behöver du nog skriva något lite smartare än detta. Ett tips bara........och vill du ha yngre brudar än så, ja då får du nog ta dom mindre coola, dvs dom utan hoj. :tummenupp

hahaha......:rofl näää d e *viskar* Ghostrider han ser när han kollar sig i spegeln.

undra vad syftet med tråden är i första hand, om du ville att alla brudar från sh skulle skriva i den så funka ju inte d direkt. :rofl :rofl

tyvärr så är dom flesta tjejer över iaf 22 år här, har jag för mig, och för att fånga deras intresse så behöver du nog skriva något lite smartare än detta. Ett tips bara........och vill du ha yngre brudar än så, ja då får du nog ta dom mindre coola, dvs dom utan hoj. :tummenupp

Nä allvarligt så var syftet med tråden att roa mig med att läsa på alla åsikter som dyker upp från den.
Är inte så jävla dum så jag räknar med att något positivt från någon brud skulle komma med tanke hur jag skrev.

Nä allvarligt så var syftet med tråden att roa mig med att läsa på alla åsikter som dyker upp från den.
Är inte så jävla dum så jag räknar med att något positivt från någon brud skulle komma med tanke hur jag skrev.

vad är det för åsikter du var ute efter? du skriver någon som du sjlv tycker e ball o antingen tycker man samma eller inte.......så vad är det intressanta??

Nu tycker jag ni e lite väl negativa här. Efter att ha bott i Falun i fyra-fem år kan jag bara säga att killen har HEEEEELT rätt. Raggarna älskar falun, och mycket möjligt på grund av det kvinnliga utbudet.

Och, ärligt talat, vad är inte raggare kända för om inte deras goda smak?

Guuuud, jag är så full att jag skriver det här med färgen "citronchiffon" istället för grått. Jag vet inte ens vad citronchiffon är.

Folk här verkar ju ha svårt att förstå syftet med tråden vad man än skriver.

Jag kan då säga som jag skrev innan att det är fan het motorkultur och jävligt mycket mcbrudar här, den som inte tror mig får väll komma hit och se själv inte mitt problem.
Tänkte bara kolla om det är likadant runt om i Sverige men tydligen verkar vi killar i Falun/Dalarna lyckligt lottad med att mc-intresset nu äntligen nått fram till brudarna också.

Sen att jag skrev som jag gjorde var ju inte menat skulle uppfattas superseriöst, borde folk fatta om dom har alla hemma.

Men man vet ju att skriva så ger rätt mycket roliga kommentarer på sporthoj och jag lovar att jag tar inte illa upp när folk kommenterar mig, jag garvar bara åt det.

Säkerligen nån mer än jag som fått ett smile på läpparna när dom plöjt tråden och kan man skapa glädje så har man fan lyckats, spelar roll vilken nivå det är på så länge folk blir glada av det.

Last edited:
OJojOJoJ Då må jag be så mycket om ursäkt.
Trodde hela tiden att denna tråd handlade om att du brukar sätta på utvikningsbrudar i ditt garage..:slicka

My%20Bad%20!%20%20Sorry%20!.jpg

nähä nähä nähä. de finns dom som ärrunt 22 me hoj:huvet hehehe...men även om jag e ung funkar de inte ändå vad vissa säger :tungan

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti