Richthofen
_-//Richthofen\\-_
Isåfall skulle jag flytta tillbaka imorgon.
då följer jag gärna med!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tycker folk är lite väl gnälliga på detta forum och jag kan lova att genom att skriva så så kommer ett gäng bevisa att jag har rätt genom att gnälla änu mer.
Och hur som så kan jag ju säga att det är sjukt inne i Falun att alla skall ha hojkort, rätt generellt så runt om i dalarna där jag bor tycker jag att trend går åt samma håll och det är fan jäkligt mycket brudar som kör eller skall börja här och den som inte gillar det tycker jag har problem.
Jag gillar cheyer & hojar & cheyer som gillar hojar.
Om man ska bilda familj å hela den biten så är det bra med en chey som kör själv. Då är det inte lika stor risk att hon får för sig sånna dumheter som att man ska sluta köra.![]()
Ha.
Inte en landshövding som knaprar anabola, alltså.
Softis(83) Du verkar vara en kille med grym självinsikt!
Är det den här synen du ser när du tittar i spegeln?
![]()
Satan i helvetets jävla skit osv.... Jag hade ju deletat det där inlägget.
Nåväl.
hahahaah nu e d sparat för evigt......![]()
men om du vill kan ja ta bort ditt?
hahaha......näää d e *viskar* Ghostrider han ser när han kollar sig i spegeln.
undra vad syftet med tråden är i första hand, om du ville att alla brudar från sh skulle skriva i den så funka ju inte d direkt.![]()
![]()
tyvärr så är dom flesta tjejer över iaf 22 år här, har jag för mig, och för att fånga deras intresse så behöver du nog skriva något lite smartare än detta. Ett tips bara........och vill du ha yngre brudar än så, ja då får du nog ta dom mindre coola, dvs dom utan hoj.![]()
Nä allvarligt så var syftet med tråden att roa mig med att läsa på alla åsikter som dyker upp från den.
Är inte så jävla dum så jag räknar med att något positivt från någon brud skulle komma med tanke hur jag skrev.
hahaha......näää d e *viskar* Ghostrider han ser när han kollar sig i spegeln.
undra vad syftet med tråden är i första hand, om du ville att alla brudar från sh skulle skriva i den så funka ju inte d direkt.![]()
![]()
tyvärr så är dom flesta tjejer över iaf 22 år här, har jag för mig, och för att fånga deras intresse så behöver du nog skriva något lite smartare än detta. Ett tips bara........och vill du ha yngre brudar än så, ja då får du nog ta dom mindre coola, dvs dom utan hoj.![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |