Vi killar börjar få det rätt bra eller vad säger ni?

Är överens med dig Fårskallen.
Va fan mena han med det där :va

Money skrev

tyvärr så är dom flesta tjejer över iaf 22 år här, har jag för mig, och för att fånga deras intresse så behöver du nog skriva något lite smartare än detta. Ett tips bara........och vill du ha yngre brudar än så, ja då får du nog ta dom mindre coola, dvs dom utan hoj. :tummenupp

Plussen replikerade

nähä nähä nähä. de finns dom som ärrunt 22 me hoj:huvet hehehe...men även om jag e ung funkar de inte ändå vad vissa säger :tungan

Vilket jag tolkade som att man fick anstränga sig lite hårdare än att skriva lite smartare grejer än TS gjort hittills för att vinna Plussens gunst. Då svarade jag med att kräsen blir utan. Alltså att man inte får vara så kräsen när det gäller killar/tjejer.

Eftersom jag i öht. var tvungen att förklara detta så tvivlar jag lite på mitt eget svar. Man behöver ju inte ta bottenskrapet trots allt.

/J

haha jag håller med om att tråden då bjudit på ett par leenden å garv!!! Även för en tjej.....:tuttar å visst fasen e vi skitsnygga i skinnställ på en sporthoj...:Bugar

jag har fan också mensverk i huvudet men satans vad kul det var till verken kom

Hmmm... Håller nog inte riktigt med där. Ett förbud borde införas, kvinnor ska inte få framföra ett fordon på allmän väg. :hihi

Det som gör en brud på en hoj intressant är väl ändå att hon tillhör en minoritet, skulle varenda tjej ha mc-kort så var det nog inte lika intressant längre.

Hmmm... Håller nog inte riktigt med där. Ett förbud borde införas, kvinnor ska inte få framföra ett fordon på allmän väg. :hihi

Det som gör en brud på en hoj intressant är väl ändå att hon tillhör en minoritet, skulle varenda tjej ha mc-kort så var det nog inte lika intressant längre.

Satan vad du klarat dig länge trodde du skulle bli överkörd totalt efter det där inlägget

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti