Vi killar börjar få det rätt bra eller vad säger ni?

Fan man får inte roligare än man gör sig, en folköl och ett retande inlägg på sporthoj som jag dock står fullt ut för så har min kväll gått från skittråkig till rätt rolig.

Men nu lär jag dra till jobbet och hämta min färdigsvetsade thunderaceram fan vad skoj och bygga fighter!!!!!
Så lär man väll trycka några morgontidningar så dom i dalarna inte skriker rakt ut när dom får frukost utan morgonblaskan.

HAde gött allihopa så får manse om det är mer skrivet när man kommer hem

jaaha ok

Med tanke på namnet och ovanstående fråga misstänker jag att det enda som står på vederbörande är håret.

hahaaaaha alltid lika kul här på sporthoj, intellektet haha vad är det???

Jag jillar cheyer som dansar balett å kan gå ner i splitt å har rosa sockervaddskjolar runt midjan fast Jag vet att vissa har fetisher rörande brednackade fruntimmer i kammobrallor som vet hur ett svänghjul ska dras..

När jag nämner MC för cheyer så sägder de "man kommer ju köra ihjäl sig direCkt!" så nä kan nog inte hålla med om att det finns massa som vill ta mckort

När jag nämner MC för cheyer så sägder de "man kommer ju köra ihjäl sig direCkt!" så nä kan nog inte hålla med om att det finns massa som vill ta mckort

Håller med. Fast tvärtom o lägga lite lakris är ju aldrig fel eller gå o björna som brorsan säger men då menar han att han ska gå o skita.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti