Vi hatar fotboll

Hatar du fotboll?

• Antal röstningar
    0
Jag hatar inte fotboll, men jag är fruktansvärt less på hypen.

Inför varje match ska det "försnackas" i alla radio och tv kanaler, i alla tidningar och med alla man träffar.

Sen ska matchen visas, på alla tv apparater som finns på offentliga platser, och spelas på alla radioapparater där det inte finns en tv.

Sen är det eftersnacket i ett par dagar om vad som gick fel, varför vi inte vann, vilka domslut som var fel osv...

Jag klippte gräset under förra sverigematchen, jag kommer att klippa gräset under nästa också...

Jag bryr mig inte mer om fotboll än att jag klämmer in samma youtubeklipp
som förra gången jag berättade varför jag inte tittar på fotboll.

FOTBOLL ÄR GHEY!

[YOUTUBE-ID]x6jYZuO8Oms[/YOUTUBE-ID]

Jag hatar inte fotboll, men jag är fruktansvärt less på hypen.

Inför varje match ska det "försnackas" i alla radio och tv kanaler, i alla tidningar och med alla man träffar.

Sen ska matchen visas, på alla tv apparater som finns på offentliga platser, och spelas på alla radioapparater där det inte finns en tv.

Sen är det eftersnacket i ett par dagar om vad som gick fel, varför vi inte vann, vilka domslut som var fel osv...

Jag klippte gräset under förra sverigematchen, jag kommer att klippa gräset under nästa också...
har du inget ättrigt modellplan å flyga med? hade jag inte vaigt på konsert hade jag troligen bestämt mig för att fin justera förgasarna på enduron. Eller bygga en stark fm sändare och störra ut kanalen som sänder fotbolls em på campingen vid badet bara för att.

Otroligt skönt o höra att ja inte e den enda att skita fullständigt i ett gäng nissar som jagar en bolljävel ...

Grejen är ju att alla ni som säger att ni inte bryr er - ni bryr er i högsta grad.
Annars skulle n iinte krydda era inlägg med superlativ.
Det är kul. :D

Om ni på riktigt itne brydde er skulle den här tråden inte kommit till.

:slicka

har du inget ättrigt modellplan å flyga med? hade jag inte vaigt på konsert hade jag troligen bestämt mig för att fin justera förgasarna på enduron. Eller bygga en stark fm sändare och störra ut kanalen som sänder fotbolls em på campingen vid badet bara för att.

Jag har ett garage fullt med modellflygplan, det kanske är läge att justera in högfartsnålarna på motorerna lagom till nästa match?

Kanske sätta upp ett par motorer i motorbockar och köra in dom en tank eller två...

Hatar är väl ett väl starkt uttryck, men jag förstår inte det roliga med att sitta och se på sport på tv över huvud taget. Det är kul att spela fotboll, eller annan sport, men det är inte kul att se på när andra gör det.

Samma sak med motogp/superbike imo, kul att köra hoj, mindre roligt att se hojjar åka omrking i tv rutan.

För 5-10 år sedan var jag också rebell och låtsades som jag var ointresserad av "lagsport" eller "sällskapslekar".
Sedan förstår man när man mognar att det är en trevlig umgängesform om inte annat att titta på landskamp, och man behöver varken hata eller älska men kort och gott roas.
Att det sedan ine passar in till sin pitbull, hoodie och supermotard utanför valfri korvkiosk är en annan femma, fortsätt skådesepelet och säg att ni tycker det är BöGiT! :tummenupp

Men om alla man känner försvinner så fort det blir bollmatch så är det lite trist. Har verkligen försökt få åtminstånne lite intresse för sporten men jag är helt likgiltig och då är 100 minuters sittande olidligt. Prata får man inte heller göra under pågende spel för då utspelar det sig antagligen en frispark eller nåt.:mad:

Spelade bandy när man var ung och viril men efter en förlust i nån turneringsfinal i Jönköping då dommarna dömt bort ett av våra mål fann Jag mig lika likgiltig i ett omklädningsrum omgiven av storgråtande 15-åringar och ilskna farsor och då insåg jag att det inte var något för mig det där.

Fotboll = 22 st vuxna karlar som springer efter en liten skinnpåse och låtsas att det gör ont att trilla på en gräsmatta...

Hur f-n orkar NÅGON intressera sig för det skiten?

Enda fördelen är att det blir tomt på vägarna när det är match. Hade en riktigt trevlig tur strax efter 18.00 i dag :tummenupp

Brukar inte titta på fotboll, mindre underhållande tv-sändning får man leta efter,
men de gånger man har tittat så har man ju blivit förundrad över hur en vuxen man
kan börja gråta likt en 2-åring när han springer och slår sig.

Jag spikar hellre fast k*ken i ett brinnande hus, än att titta på fotboll:mad:

All organiserad lagsport är det sektvarning på.

Dom stackars små barnen som tvingas sälja Bingolotter för att "klubben" skall ha råd att överleva.

Presterar inte det stackars lilla barnet som tränaren vill så dom inte spela och dessutom får dom bannor av sin starkölsdrickande pappa ifröd sin svenska wannabe landslagströja som vill att dom skall bli den nya stjärnan på proffshimmlen.

Finns det någon annat som belastar svensk sjukvård som fjolliga idrottskador som drabbar folk för att dom ville att just deras lag skulle vinna någon menigslös cup i en svettig sporthall i någon glömd håla.

Sport lär dig att samarbeta och förstå det fina samspelet i en grupp har det sagts till mig.

Jag säger -skit på er,vem fan vill släpa på en massa loosers vars enda framgång är en cupmatch där dom lyckades peta till en boll så den rullade in i en liten bur.

Riktiga män sköter sig själva och undviker att umgås inte med annat än böstastinna funtimmer och kall öl.

:rolleyes:

Farbrorn for president :Bugar

Fotboll är vansinnigt tråkigt och ointressant. Har många kompisar som sitter och gurglar om alla namn och vad de gjort/inte gjort på planen, och jag har ingen aning om vem någon av de är. (Förutom Zlatan, för honom har jag sett på en del löpsedlar.)

äntligen!

HA HA HA Vilka jävla sopor! Enl dom som såg på skiten så kunde Ryssarna lika väl vunnit med 4-0.

Kul kul :tummenupp

Tillbaka till jobbet

Ja, tacka vet jag roadracing. Där är verkligen Sverige i värdsklass!

Torka tårarna,häng av dig den blågula landslagströjan och ställ undan alla fina Mc-Donald "heja Sverige" sakerna du samlat. Bit ihop,,du kommer klara dig jag lovar.

Här diskuterar vi hur tråkig fotboll är som sport,inte hur bra eller dåliga vi är. Nu råkade fjollorna vara extra dåliga och jag kommenterade det.

//H

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...