Vi hatar fotboll

Hatar du fotboll?

• Antal röstningar
    0
Inte när det är EM och VM :fakta

Kom igen nu sverige! 1-1 än så länge, bara så du vet Limez ;)

Nej.. Vi tittar på sveriges match som just nu har halvlek :fakta

Fördelen som jag ser är att Tyskland tydligen förlorade häromdagen. Det gav mig en anledning att ringa mina tyska kontakter och påpeka detta. Dom är depressivt lagda redan i normaltillståndet, nu blev somliga´av dom direkt självmordsbenägna vilket gladde mig högeligen!
Frånsett detta så hatar vi fotboll, oooh yes.

Vad surrar ni om för fotboll :va :confused:

Hur är det nu, förlorar dom en gång till så får dom gå hem från Österrike och vi slipper titta på skiten! Ja jag tittar ju inte men ju fortare det är över ju fortare slipper vi fotbollstema i all reklam!

Hur är det nu, förlorar dom en gång till så får dom gå hem från Österrike och vi slipper titta på skiten! Ja jag tittar ju inte men ju fortare det är över ju fortare slipper vi fotbollstema i all reklam!

EM tar inte slut om Sverige åker ur. Övriga lag kommer fortsätta spela ändå och TV 4 kommer fortsätta sända matcherna. :tungan

Men även om de sänder mer va den där fotbollen kanske man slipper höra om Zlatans onda hårsäckar på stortån o alla andra veklingar som inte orkar spela.:arsele

Fotboll = 22 st vuxna karlar som springer efter en liten skinnpåse och låtsas att det gör ont att trilla på en gräsmatta...

Hur f-n orkar NÅGON intressera sig för det skiten?

Enda fördelen är att det blir tomt på vägarna när det är match. Hade en riktigt trevlig tur strax efter 18.00 i dag :tummenupp

Haha:) Rappe gillar ingen sport om den det inte finns avgasspridande motor inblandad..O då snackar vi inte maskinerna som klipper gräset eller slipar isen innan match:D

Füssboll=FJOLL

Jag hatar fotboll pga alla fjollorna som kallar sig idrottsmän. Gelé i håret,,joggar omkring i 90 minuter,,trillar lite när det passar.
Många av dom tjänar multum och verkar inte vara intresserade av att spela boll.
Nån jävel springer som en dåre genom hela planen,,passar vidare till nån "Superstjärna" som skjuter 30 meter vid sidan av målet,,,,Händer det i tex hockey/handboll/basket??

Jag har tex spelat handboll,dock när jag var liten pojk. Nu kampsportat i +10 år. Handboll tex är en hård sport,Fotboll är ju löjl. Vafan! Sparka ihop smalbenen MED skydd. Prova utan innan ni ligger och filmar era tårar.Dårar.

Jag fattar inte saken,,va lite ödmjuka för fan. Jag gillar hockeykillarna,dom gör sitt jobb enligt mig. Kolla en intervju med Lidas (Detroit/landslaget) kontra slatan. *suck*

Så,,nu fick jag skriva av mig lite :tummenupp

Nån som känner nåt liknande?

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC