Vi hatar fotboll

Hatar du fotboll?

• Antal röstningar
    0
All organiserad lagsport är det sektvarning på.

Dom stackars små barnen som tvingas sälja Bingolotter för att "klubben" skall ha råd att överleva.

Presterar inte det stackars lilla barnet som tränaren vill så dom inte spela och dessutom får dom bannor av sin starkölsdrickande pappa ifröd sin svenska wannabe landslagströja som vill att dom skall bli den nya stjärnan på proffshimmlen.

Finns det någon annat som belastar svensk sjukvård som fjolliga idrottskador som drabbar folk för att dom ville att just deras lag skulle vinna någon menigslös cup i en svettig sporthall i någon glömd håla.

Sport lär dig att samarbeta och förstå det fina samspelet i en grupp har det sagts till mig.

Jag säger -skit på er,vem fan vill släpa på en massa loosers vars enda framgång är en cupmatch där dom lyckades peta till en boll så den rullade in i en liten bur.

Riktiga män sköter sig själva och undviker att umgås inte med annat än böstastinna funtimmer och kall öl.

:rolleyes:

Last edited:
Fotboll sucks !!!
hela sverige stannar ju upp jorden slutar snurra,
och jag har ingen att vara med =)

Jag är industriarbetare. Jag gillar inte fotboll. Jag gillar nog ingen lagsport när jag tänker efter. Faktiskt ingen sport alls som inte innehåller motorer. Tror ni jag har mycket att tillföra vid snacket på rasterna eller? :näsblod

Är jag den enda som ibland bara uppsnappar reslutatet i den senaste matchen på aftonhoran eller i förbifarten på nåt vis?

Jag tyckte det var en kul match då kommentatorerna på min sportkanal pratade Hindi:galen .... ESPN India m a o.... Att reklamen domineras av Bollywood:tuttar :tuttar gör inte saken sämre....:drool :kär

Jag hatar fotboll! Ser aldrig på skiten men om jag skulle råka blädra förbi fel kanal och få en glimt av nån jävel som flyger helsikotta för att nån tog bollen från han så fekalkräks jag tills ändtarmen vidrör underläppen. :huvet

Inför NakCskått på filmning så kan jag titta. Men det skulle inte hålla länge då de jävlarna har det så djupt rotat att det lär va tomt på plan efter ca 5 minuters spel.

Det finns två statligt finansierade dumheter som suger mer än det mesta tycker jag: schlagerspektaklet och fotbollsvansinnet.

Last edited:
Det finns två statligt finansierade dumheter som suger mer än det mesta tycker jag: schlagerspektaklet och fotbollsvansinnet.

WORD!

Lika mycke "filmning" på båda "Sporterna" ha ha
Den som fjollar till sig mest och spelar apa,,ja den går det bästa för.

Fotboll är ok för kidsen när dom är så små att alla springer efter bollen bara för att göra av med all energi,,men som folk säger med föräldrar som siktar mot himmelen med sida 8 åringar,,,sjukt!

//H

WORD!

Lika mycke "filmning" på båda "Sporterna" ha ha
Den som fjollar till sig mest och spelar apa,,ja den går det bästa för.

Fotboll är ok för kidsen när dom är så små att alla springer efter bollen bara för att göra av med all energi,,men som folk säger med föräldrar som siktar mot himmelen med sida 8 åringar,,,sjukt!

//H

Hittade denna,,,men allvarligt!?!

http://www.fotbollsexpressen.se/FotbollsExpressen/1.1199171/har-ar-psykologens-rad

Fotboll kontra Moto gp så kan jag ju personligen se lite "fotbollsgener" i Sete. Han fick ont lite här o där,jättejobbig imma på visiret och vi alla kommer ihåg Jerez 2005 när han går upp för trappen då Rossi hånar honom alldeles rätt o riktigt.
Sete=ingen riktig man.

//H

Last edited:
Har inte glott på en enda EM-match hittills. Noll intresserad.

Jag vann 600kr från mina kollegor och applåderade ljudligt när Sverige förlorade.

:banana

Det är rätt så okej med såna här evenemang. Då är alla stollar inne i stan o glor på storbildskärm, och vägarna är fria för oss andra som vill köra.

Det är väl rätt självgallrande. De som gillar fotboll har hög seretoninhalt och blir lätt roade. Dessa människor kan inte fatta snabba beslut och borde således hålla sig från toppjobbspossitioner, mm. Borde de ens köra hoj? :va

Har försökt se på skiten men Jag blir bara trött och så drar blicken iväg på nåt mer intressant som ett vägguttag kanske som jag tycker placerats fel eller något i den stilen.

För 5-10 år sedan var jag också rebell och låtsades som jag var ointresserad av "lagsport" eller "sällskapslekar".
Sedan förstår man när man mognar att det är en trevlig umgängesform om inte annat att titta på landskamp, och man behöver varken hata eller älska men kort och gott roas.
Att det sedan ine passar in till sin pitbull, hoodie och supermotard utanför valfri korvkiosk är en annan femma, fortsätt skådesepelet och säg att ni tycker det är BöGiT! :tummenupp

För 5-10 år sedan var jag också rebell och låtsades som jag var ointresserad av "lagsport" eller "sällskapslekar".
Sedan förstår man när man mognar att det är en trevlig umgängesform om inte annat att titta på landskamp, och man behöver varken hata eller älska men kort och gott roas.
Att det sedan ine passar in till sin pitbull, hoodie och supermotard utanför valfri korvkiosk är en annan femma, fortsätt skådesepelet och säg att ni tycker det är BöGiT! :tummenupp
Det är väll till just de attributen det passar?

Jag tycker att det vorre ok så länge det inte var mina skattepengar som får städa upp efter det.

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...