Hej!
Tycker det är som alla andra jäkligt svårt det här med bestyckning, kan redan nu säga att jag inte har råd att bänka den ännu.
De som känner till 625/660 så brukar de har i ostrypt 165 huvudmunstycke och 48 i lågfart.
Nu till problemet, har monterat på en rallykam på den nyligen samt rensat orig dämparen "har inte för avsikt att skaffa helsystem än" samt flyttade ner clipset och höjde nålen ett hack. Körde en tur med hojen och det kändes bra men lite ojämn. Skruvade ut stiftet och det såg inte direkt gyllenbrun men inte heller kritvit. Satte in ett 170 munstycke och prövade en till tur men stiftet förblir samma färg och den gick sämre tycker jag än med 165.
Så tips mottages gärna. Ska pröva igen när jag har tätat ventilkåpan och bytt olja med att ev höja nålen ett hack till för jag ska inte behöva gå upp ytterliggare i huvudmunstycke. Obs har inte problem med eftersmällar med lågfarten.
Tycker det är som alla andra jäkligt svårt det här med bestyckning, kan redan nu säga att jag inte har råd att bänka den ännu.
De som känner till 625/660 så brukar de har i ostrypt 165 huvudmunstycke och 48 i lågfart.
Nu till problemet, har monterat på en rallykam på den nyligen samt rensat orig dämparen "har inte för avsikt att skaffa helsystem än" samt flyttade ner clipset och höjde nålen ett hack. Körde en tur med hojen och det kändes bra men lite ojämn. Skruvade ut stiftet och det såg inte direkt gyllenbrun men inte heller kritvit. Satte in ett 170 munstycke och prövade en till tur men stiftet förblir samma färg och den gick sämre tycker jag än med 165.
Så tips mottages gärna. Ska pröva igen när jag har tätat ventilkåpan och bytt olja med att ev höja nålen ett hack till för jag ska inte behöva gå upp ytterliggare i huvudmunstycke. Obs har inte problem med eftersmällar med lågfarten.