Vertemati SR600

Ett italienskt uddamärke, det har gått 1-2 st i SM senaste 3 åren så helt okända är de inte, men ovanliga. Kul att vara annorlunda så det är bara att du slår till. ;)

Edit: Hinner den bli såld så vet jag vart du kan få tag på två till. ;)

Last edited:
marcus56 skrev:
2699923 Ett italienskt uddamärke, det har gått 1-2 st i SM senaste 3 åren så helt okända är dem inte. Kul att vara annorlunda så det är bara att du slår till. ;)

Hehe, så intresserad va jag tyvärr inte :)
Ska köra min första sommar på motard nu å se vad det leder till, fortsätta å byta upp sig?! Sälja å inte fortsätta. Det som e spännande å se fram emot. Men det lilla smakprovet man fått när man kört dom 5h är man helt hysteriskt glad :) Om man hade tid å börja tävla, å även ekonomi :)

fLedLik skrev:
2699946 Hehe, så intresserad va jag tyvärr inte :)
Ska köra min första sommar på motard nu å se vad det leder till, fortsätta å byta upp sig?! Sälja å inte fortsätta. Det som e spännande å se fram emot. Men det lilla smakprovet man fått när man kört dom 5h är man helt hysteriskt glad :) Om man hade tid å börja tävla, å även ekonomi :)
Om du provar på att köra bana så kommer du fortsätta å byta upp dig. :tummenupp

marcus56 skrev:
2700007 Om du provar på att köra bana så kommer du fortsätta å byta upp dig. :tummenupp
Han har ju redan en Husaberg.Eller menade du att han skulle byta till en nyare kanske?:)

Hehe, mjo. Ska testa Örebro till sommarn när man köpt på sig all utrustning :)
Busaberg: Säger bara Husaberg 4-ever :)

Busaberg skrev:
2700073 Han har ju redan en Husaberg.Eller menade du att han skulle byta till en nyare kanske?:)
Inget fel på Husaberg, jag använde bara samma ordval som han i inlägget jag citerade, det fanns två alternativ på vad nya hojen skulle leda till och jag berättade hur han skulle göra för att välja det bästa. :)

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back