Vertemati SR600

Ett italienskt uddamärke, det har gått 1-2 st i SM senaste 3 åren så helt okända är de inte, men ovanliga. Kul att vara annorlunda så det är bara att du slår till. ;)

Edit: Hinner den bli såld så vet jag vart du kan få tag på två till. ;)

Last edited:
marcus56 skrev:
2699923 Ett italienskt uddamärke, det har gått 1-2 st i SM senaste 3 åren så helt okända är dem inte. Kul att vara annorlunda så det är bara att du slår till. ;)

Hehe, så intresserad va jag tyvärr inte :)
Ska köra min första sommar på motard nu å se vad det leder till, fortsätta å byta upp sig?! Sälja å inte fortsätta. Det som e spännande å se fram emot. Men det lilla smakprovet man fått när man kört dom 5h är man helt hysteriskt glad :) Om man hade tid å börja tävla, å även ekonomi :)

fLedLik skrev:
2699946 Hehe, så intresserad va jag tyvärr inte :)
Ska köra min första sommar på motard nu å se vad det leder till, fortsätta å byta upp sig?! Sälja å inte fortsätta. Det som e spännande å se fram emot. Men det lilla smakprovet man fått när man kört dom 5h är man helt hysteriskt glad :) Om man hade tid å börja tävla, å även ekonomi :)
Om du provar på att köra bana så kommer du fortsätta å byta upp dig. :tummenupp

marcus56 skrev:
2700007 Om du provar på att köra bana så kommer du fortsätta å byta upp dig. :tummenupp
Han har ju redan en Husaberg.Eller menade du att han skulle byta till en nyare kanske?:)

Hehe, mjo. Ska testa Örebro till sommarn när man köpt på sig all utrustning :)
Busaberg: Säger bara Husaberg 4-ever :)

Busaberg skrev:
2700073 Han har ju redan en Husaberg.Eller menade du att han skulle byta till en nyare kanske?:)
Inget fel på Husaberg, jag använde bara samma ordval som han i inlägget jag citerade, det fanns två alternativ på vad nya hojen skulle leda till och jag berättade hur han skulle göra för att välja det bästa. :)

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år