http://www.blocket.se/vi/10261373.htm?ca=7_s
Är detta för märke? Har aldrig hört talas. Verkar sjukt med 66hk på slangen?!
Är detta för märke? Har aldrig hört talas. Verkar sjukt med 66hk på slangen?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
marcus56 skrev:2699923Ett italienskt uddamärke, det har gått 1-2 st i SM senaste 3 åren så helt okända är dem inte. Kul att vara annorlunda så det är bara att du slår till.![]()
Om du provar på att köra bana så kommer du fortsätta å byta upp dig.fLedLik skrev:2699946Hehe, så intresserad va jag tyvärr inte
Ska köra min första sommar på motard nu å se vad det leder till, fortsätta å byta upp sig?! Sälja å inte fortsätta. Det som e spännande å se fram emot. Men det lilla smakprovet man fått när man kört dom 5h är man helt hysteriskt gladOm man hade tid å börja tävla, å även ekonomi
![]()
Han har ju redan en Husaberg.Eller menade du att han skulle byta till en nyare kanske?marcus56 skrev:2700007Om du provar på att köra bana så kommer du fortsätta å byta upp dig.![]()
Inget fel på Husaberg, jag använde bara samma ordval som han i inlägget jag citerade, det fanns två alternativ på vad nya hojen skulle leda till och jag berättade hur han skulle göra för att välja det bästa.Busaberg skrev:2700073Han har ju redan en Husaberg.Eller menade du att han skulle byta till en nyare kanske?![]()
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |