konstigt kollade kvittot de tog 850 för service + olja filter =1230 och det var i maj
Har du ABS? De verkar lägga på ett par hundralappar extra för å kolla ABS-systemet. Sen kanske tid på säsongen gör sitt, vad vet jag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
konstigt kollade kvittot de tog 850 för service + olja filter =1230 och det var i maj
Jag har också lite sådana ljud i min hoj. Tror inte att det är så mycket att oroa sig för.
Har fått något oljud från kåpan ännu? Mitt började runt 250-300mil. Plockade isär den och satte dit lite dämpande "kuddar" så blev det mycket bättre.
Man kan plocka av kåpan och montera små "gummi kuddar". Gjorde det på min och det blev bättre. Men nu har skarven mellan instr kåpan och sidokåpan börjat surre istället. Får väl fixa det på samma sätt![]()
För mig kommer skrammelsurret från plasten ovanför instrumenteringen. Lägger jag handen på där tystnar det...
Inkörning..... varför då? Kör som vanligt direkt !!! Det ger en mycket tätare o bättre motor
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |