Maxout
Mr
TA BORT DENNA TRÅD SNÄLLA 
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MostWanted_NKPG skrev:vad måste inhandlas för att lossa mitt framhjul och hur löser ja borttagningen av framhjul utan depåstöd eller möjlighet att hänga i taket??
ajja tror det e insekts strl 17mm och 23mm vad heter det ja letar efter och vart köper ja det...![]()
:kocko
![]()
MostWanted_NKPG skrev:vad måste inhandlas för att lossa mitt framhjul och hur löser ja borttagningen av framhjul utan depåstöd eller möjlighet att hänga i taket??
ajja tror det e insekts strl 17mm och 23mm vad heter det ja letar efter och vart köper ja det...![]()
![]()
MostWanted_NKPG skrev:heter det insektsbult eller va letar ja efter?

jönsson skrev:Jag tog en skruv med 19mm skalle på å så rörtång på skruven har du svets är det bara att svetsa fast muttern på skruven så kostade verktyget noll:-.Hoppas att du förstod vad jag menade
Kamikaze kid skrev:Jag tycker precis det känns som om killen inte riktigt har en svets hemma!![]()
inte så nu....men det verkar som om killen behöver verktyg av alla modeller, kanske någon som visar lite allmän "mekning" också... Dez skrev:Som jag sa:
Stång genom svingarmsbulten och pallbockar på var sida så är det i stort sett bara att sätta igång.
QUOTE]
Bra sagt, då står den stadigt bak, nu gäller det bara att få upp den också.....
Sedan det där med rätt verktyg....köpa en rejäl verktygs sats är inte helt fel...![]()
![]()
tassen skrev:inte så nu....men det verkar som om killen behöver verktyg av alla modeller, kanske någon som visar lite allmän "mekning" också...
![]()
Kamikaze kid skrev:Ok...
![]()
Men då sträcker jag upp ett litet varningens finger och är lite moraliserande!
En del personer (ta inte illa upp) ska helt enkelt inte mecka!
Mecka försiktigt!![]()
tassen skrev:Det är ok, jag var på väg att säga detsamma själv, men efter "banning" av att man var för ironisk så lät jag bli...bra sagt annars, håller helt med.![]()
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!