Verkligheten överträffar dikten (88.an)

HJÄLP jag har genom mitt inhandlande av 88or hjäpt detta främlingsfientliga företag få fäste i detta underbara land.

Att aftonbladet en bemödar sig att skriva om det förvånar mig..........

Gufo skrev:
HJÄLP jag har genom mitt inhandlande av 88or hjäpt detta främlingsfientliga företag få fäste i detta underbara land.

Att aftonbladet en bemödar sig att skriva om det förvånar mig..........

Jag har också hjälpt detta främlingsfientliga företag att få fäste i detta land med hjälp av mitt handlande av 88or och alla andra glassar, nä, ska nog ner till affärn och stödja GB lite :yoparty

NSDAP har infiltrerat GB och stoppat ariskt dna i glassarna, så att alla som äter glassarna kommer mer och mer bli ariska och tänka ariskt. Så att dom sakta men säkert kan ta över världen! :rolleyes:

Last edited:
tur att det finns företag som försöker göra produkter som inte kan klandras... tänker givetvis på röd samt gul ketchup.. väntar bara på den vita och svarta.

Tycker det sjukaste är att det sitter en massa högutbildade journalister o en chefsredaktör o tar upp sånt här som "nyheter".Kvällspressen börjar ju likna svensk damtidning o porrtidningar mer o mer.När jag var grabb hade det varit skandal om expressen visat ett bröst i en tidning för "familjen".Nu visar dom närbilder på samlag från gårdagens big brotheravsnitt o en massa annan skit o kallar det för nyheter.Snart måste väl GB-glass göra en glass som ser ut som en judestjärna o en som ser ut som ett rövhål för att inte vara orättvisa.

Om jag inte missminner mig så hette rv45 kring Östersund 88an förut. Således finns (fanns?) det en vägkrog ett par mil norr om stan (strax utanför Lit) som heter "88 Baren".

Är det då nazister som äger det stället eller? :va

Esquire skrev:
Om jag inte missminner mig så hette rv45 kring Östersund 88an förut. Således finns (fanns?) det en vägkrog ett par mil norr om stan (strax utanför Lit) som heter "88 Baren".

Är det då nazister som äger det stället eller? :va
Tänk på alla stackare som åker på E88 igenom Skillingaryd. De blir ju mordiska efter ett sånt sublimt budskap av vägverket. :gnissla

morlock skrev:
Tänk på alla stackare som åker på E88 igenom Skillingaryd. De blir ju mordiska efter ett sånt sublimt budskap av vägverket. :gnissla
Usch och fy! :fatta!

LiCrO skrev:
"1942 - GB bildas när Mjölkcentralen tillsammans med Choklad-Thule köper in Alaska-glass.

:skrämd

Redan innan dess hade de alltså konspirerat för att ge gratis PR åt UT! Och vad/vilka DE är det vet ju ALLA. Det har stått i Aftonexpressen!

Antidiskrimineringsbyrån förresten... jag äger ingen byrå. Jag känner mig förtryckt!

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8