Kamikaze kid
Inget är omöjligt....
Om du ställer toppen på ett bord, så står den direkt på ventilerna..
Den måste vara planad hur mycke som helst. Dessutom om det är taget mer en ett par tiondelar så börjar ju det påverka kamtajmningen så du måste ha ställbara kamdrev. defenitivt om du tagit flera mm.
If a little is good. A lot can still be too much.
Oftast så är det så att man måste ta ur ventilerna vid planing för att annars tar dom i redan oplanat.
Ja man har ju så klart inte ventilerna i när man planar men du hajjar grejjen...
"Ingen kommer ihåg en fegis"
