Mad_Skillz
A dirty little young girls dream
Har precis satt ihop hojen efter att ha bytt topp-packning och planat toppen på min gsx-r 600 K6 men ventilerna slår i kolvarna så det bara riva igen...
Men nu är frågan vad kan man göra åt det?
Finns det tjockare packning att köpa? Och vart i sa fall?
Tack på förhand!
Men nu är frågan vad kan man göra åt det?
Finns det tjockare packning att köpa? Och vart i sa fall?
Tack på förhand!
