Jaha och hur gick det då?!
Du får ju berätta hur det gått också!!!
Det har gått så fort att Mozz fick skriva autograf på rumpa tillhörande damerna i sekretariatet. Tiderna återkommer vi med....
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jaha och hur gick det då?!
Du får ju berätta hur det gått också!!!
Det har gått så fort att Mozz fick skriva autograf på en rumpa tillhörande damerna i sekretariatet.
Haja!!! Det var helt lysande; jag och Andreas gick upp till F1-depån (vi står nere i MC-depån) för att kolla in startproceduren till söndagens race samt plocka upp tidlappar. Supersportlapparna var slut, lappen på anslagstavlan var snodd och sekretariatet på lunch. Jag visste ju att jag kapat en sekund på morgonens upptorkande kval 1, så jag var sugen på att veta efter tiden efter kval 2; jag hade ju lagt på nya SC 2r juh!!!!
Stor och hängde utanför sekretariatet när Carolane Jupsin, 30-årig race Secretary, dök upp: Jag och Carolane har en relation; vi har tjabbat RÄTT mycket (på en kul nivå) på mailen för att reda ut allt och när vi igår sågs var det glatt!
Så när Carolane kom var det glatt:
- Carolane, at last! I, your favorite Swede, has been waiting for YOU!
- Ahhh, that was nice!
- Yes! I want times, lap times!!!!
- Only that?
- Well, right NOW those are the most important issue, I must know!!!!
- Know what? sa hon och langade över tidlappen
Jag hade sänkt mig med TRE sekunder!!!!
- That I'm quick!!! I have lowered my lap times with three seconds! 2.41,6!!!!! I'm terrifyingly quick!!!!!
- I know!
- You knew?
- Yes, I saw!
- You saw?
- Yes, I did!!
- That's cool! Thank you!!!
Där lämnade jag sekretariatet med ett:
- Jeeeezzzzz, racing makes you beautiful!!!!
- Yes, it does, doesn't it? replikerade hon.
Hur ska man tolka den konversationen??? Är det tur eller otur att jag är gift?
Så, back on topic, jag sänkte med tre sekunder från kval ett, och det var KUL att köra!!!!!!! Jag blir INTE tokrökt på de långsamma partierna, där hänger jag med fint. Det är i de snabba partierna, utgång på Eau Rouge, utgång på Blanchimont men framför allt i Pouhon, apläbbig vänster, som jag tappar. Men även de partierna börjar bli kul....
Så allt är kalas just nu, jag hade tom klarat en 107%-kvalgräns!!!!![]()
Fan vad cool du är. Du har inte lust att adoptera mig och ta med mig på allt det här?
Fan vad cool du är. Du har inte lust att adoptera mig och ta med mig på allt det här?
Man kan få åka med även som icke adopterad men platsen som livmedikus och lökmeck utan koll på däcksteycket är min.
kör hård kör snålt kör för vinnst ........ eau ruoge ska tas för fullt ....
Man kan få åka med även som icke adopterad men platsen som livmedikus och lökmeck utan koll på däcksteycket är min.
Hjälp en oinvigd! Lökmeck.... är det kocken?
En film från kvalet! Här börjar det med 5 minuters slarv, där förare/mek glömde kolla varmtryck i däcken!!!Så, det är lite meck till 5.30. Sedan kommer det racing! Kameran darrar jättemycket ibland, pekar till himlen ibland (men jag petar rätt den längs låååååååååångrakan) men det finns ett par fina sekvenser på slutet där jag studsar över kerben i Eau Rouge och annat....
http://www.youtube.com/watch?v=T4h3CJaMjas&feature=youtu.be
Klart du skall med nästa år. Här finns gubbar på utställningsfina Desmosedichi som mysåker ett par varv och mest glider runt i depån och agerar pittoreskt inslag. Dessutom behövs 2 mekaniker för startförfarande med värmare och elverk på grid ala GP.Det var kul att se, jäkla långt varv och lilla maskinen får varva redigt. Lycka till idag! Mvh Tony.
Vid tillfälle någon gång skulle jag vara en bra lökmek. Sköter mig själv.... .... osv.
Kul att komma närmare race verkligheten än att bara vara en depåbesökare....
Vi tar det en annan gång.....
Var välpreppad idag!![]()
Hyfsat snabbt parti där på slutet upp till chikanen innan start/mål
Eau rogue ser hyfsat hårig ut också.
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2