Vem vill du träffa?

Kom att tänka på det nu, vill träffa Dr.Bike också, så kan han fixa min cbr mot bullar.

Andersbrink hade också varit skoj att träffa, Ulf lundin också för den delen och Kamikaze kid.

Jag skulle faktiskt vilja träffa Hannez och se hur han är i verkligheten jämfört med här på forumet, ehum.

Sen har jag träffat sjukt många roliga och goa människor genom alla år här på forumet. Men börjar jag skriva nu kommer jag aldrig komma i säng.
Jag minns ju tamefan mig den första sporthojsfesten, typ år 2001 eller nåt.

Då jag bor i en avkrok lär jag väl aldrig träffa nån av er..

Jag hade velat träffa Angus Young. Men han är inte medlem här.

Synd.
Min morbror (60+) var på bröllop i Los Angeles.
Svärsonen hade lånat ett hus av en kompis, där några av gästerna (bland annat min morbror) fick bo.
Han blev kompis med husägaren, som kom på besök.
Hemkommen så frågade han mig om jag kände till honom - "Trevlig kille. Var någon sorts popsångare. Hette Brian (uttalas br iii an) Johnson".
Morbrodern har varit och hälsat på några gånger.
Har fortfarande ingen aning om hur stor Brian Johnson är...

Min morbror (60+) var på bröllop i Los Angeles.
Svärsonen hade lånat ett hus av en kompis, där några av gästerna (bland annat min morbror) fick bo.
Han blev kompis med husägaren, som kom på besök.
Hemkommen så frågade han mig om jag kände till honom - "Trevlig kille. Var någon sorts popsångare. Hette Brian (uttalas br iii an) Johnson".
Morbrodern har varit och hälsat på några gånger.
Har fortfarande ingen aning om hur stor Brian Johnson är...

Där är ett klart exempel på hur stor orättvisan här i världen är.

Fast just Brajjan skulle jag nog inte bli alltför upphetsad (det där skall tolkas på ett icke-homosexuellt sätt) över att träffa. Eller jo, kanske lite då.

Fast om herr Scott fortfarande hade varit i livet skulle jag nog amputera ett finger för att få skaka hand med. Nästan iaf.

Du får väl dra på T.N.T, thunderstruck eller något, så kanske det klarnar :)

-@

App app, det är nästan lite hädelse över att demonstrera vem Brian var med just TNT då han alls varit delaktig i att göra den låten.

/Herr. Duktig. :FU

Last edited:
App app, det är nästan lite hädelse över att demonstrera vem Brian var med just TNT då han alls varit delaktig i att göra den låten.

/Herr. Duktig. :FU

Ja, du ser, jag visst lite och inte mkt... :)

Men det är väl antagligen en låt som de flesta vet vilka som spelar.

-@

Ja, du ser, jag visst lite och inte mkt... :)

Men det är väl antagligen en låt som de flesta vet vilka som spelar.

-@

Jag bara jävlas med dig :p

Ja jo, det borde höra till kategorin "allmän kännedom".

Fast skulle du fråga en snoris idag (15,16 år) vilka som gjort den skulle han/hon säkert svara "Natasacha Peyre" på den frågan då hon gjort en jävligt dålig cover på TNT.
Eller någon annan av de många covers som gjorts på den låten.

Nåväl, back to topic.

Jag vill träffa han som skrev en tråd om hur han skulle kunna uppvakta sin tjej på bästa sätt, och sen sabbade han allt genom att säga att han ville tejpa fast henne i en lyktstolpe!

Ingen aning om vad killen heter, men det hade varit kul att få veta hur en sån person fungerar! :gnissla :)

Fråga UKE, han vet allt om det där.

Oj jävlar, det guldinlägget har jag missat! Jag fick nån eparaggare som skickade pm om att han skulle 'slö' mig, vad det nu innebär, han var nämligen 'starkast i klassen', vilket lät ganska hotfullt på något sätt. Men uke har nog den gula ledartröjan.

Oj jävlar, det guldinlägget har jag missat! Jag fick nån eparaggare som skickade pm om att han skulle 'slö' mig, vad det nu innebär, han var nämligen 'starkast i klassen', vilket lät ganska hotfullt på något sätt. Men uke har nog den gula ledartröjan.
Vissa PM slänger man bara inte. UKE:s fina PM är en fin skatt.

Jag vill träffa han som skrev en tråd om hur han skulle kunna uppvakta sin tjej på bästa sätt, och sen sabbade han allt genom att säga att han ville tejpa fast henne i en lyktstolpe!

Ingen aning om vad killen heter, men det hade varit kul att få veta hur en sån person fungerar! :gnissla :)

hehe samma tråd där länk finns till tråden som "mc-kille 25" startade där han ville ha en tjej bakpå, undra hur det gick för honom:D

Pinky: Vi kikar ner till götet i helgen :hej...jobbar du :rolleyes:

Last edited:
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul