Vem vill du träffa?

Nähä? Du har ju varken ansiktsbild, ålder, bostadsort, eller bild på din hoj i din profil/garage. Hur skulle jag kunna känna igen dig irl? ;)

Men du kanske till skillnad från mig har en SH-tröja som du bar vid tillfället? Säg inte att det var dig jag och min kompis pratade med igår på muren? :gnissla

/J
Tack för att du bekräftar mitt påstående! :) Och självklart var det inte jag på muren för då hade du ju sett mig, dummer. :tungan

Lovar att heja _nästa_ gång.
 
ääh sprang ju omkring på åsen i fredags o de va ba massa skrumpna tanter där.. så inte så svårt att gissa att du me va de :tungan
:D

Stackars, stackars AndreasNo. :pannkyss En helt bortkastad dag alltså.

Det var det inte för oss, bortkastad dag alltå! Trots att vi inte träffades. :yoparty
 
Back to topic

Jag vill träffa kawakex, bara för att se om hon är lika rolig(hahah) som hennes trådar har varit :)
 
3096552 detta går emot mina :angel principer men...:rolleyes:
www.Satan.youaremighty.com
Jag trodde i min enfald att du kanske hade glömt bort den där youaremighty-länken för typ ett drygt halvår sen, men jag hade fel. :(

Det var lamt då, och är faktiskt ännu lamare nu. Jag vill nog inte träffa dig. Det kliar i nävarna redan nu, som Nisse säger.


Edit: Undrar om det här inlägget var lika kissigt som UKEs PM-hot. Jag misstänker det. Jag försöker skoja bort det på nåt sätt.

HAHAHA! JABASKOJA!

Okej?
 
Jag skulle vilja träffa någon som har kompisar i både HA och Bandidos och dessutom kan få dom att samarbeta, har du några tips Valmers? :D

(Edit, fel namn)
 
Last edited:
Jag skulle vilja träffa någon som har kompisar i både HA och Bandidos och dessutom kan få dom att samarbeta, har du några tips Mattias? :D
Fråga UKE, han vet allt om det där.

UKE skrev:
Ja , du ska uppfatta det som en hot din jävla kyckling!!!! Helvete vad jag darrar om du gör anmälan!!! hrmmm....jag ryser...hoppas bara att inte snuten kommer o ta mig....men du din jävla f...a du ska få en omgång av FINNAR!!!!! Jag lovar , din jävla fejs syns ju på din avatar ....så det e enkelt att hitta ...mmmm...va skönt det ska bli när du träffar nån av Bandidos lr H-A , det finns FINNAR där med ...vad rolig det blir att höra vad du tycker om finnjävlar då??? ;-) Ha en bra dag o sluta vara avundsjuk på finnar ....vi är ju iaf nordbo!!!!!!! hata svartingar istället!!!!!!! väx upp din jävla fjolla!!!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top