smallsocks
Sporthojsnörd
mje tror ja klarat mig från PM hittills.. men i typ alla trådar ja skriver i så går han in i quotar mig.. liknar lite stalking...
Ah brukar du se han i ögonvrån när du går till affären eller åker hoj?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mje tror ja klarat mig från PM hittills.. men i typ alla trådar ja skriver i så går han in i quotar mig.. liknar lite stalking...
Ah brukar du se han i ögonvrån när du går till affären eller åker hoj?
vet inte hur han ser ut...
Se hans bild tidigare i tråden, ser väl ungefär ut sådär fast lite äldre kanske... hehe
Det är han med frillan som går runt med naken bringa under skinnstället o ser utsom Dolph Lundgren![]()
Dolph Lundgren?![]()
Min morbror (60+) var på bröllop i Los Angeles.Jag hade velat träffa Angus Young. Men han är inte medlem här.
Synd.
Har fortfarande ingen aning om hur stor Brian Johnson är...
Min morbror (60+) var på bröllop i Los Angeles.
Svärsonen hade lånat ett hus av en kompis, där några av gästerna (bland annat min morbror) fick bo.
Han blev kompis med husägaren, som kom på besök.
Hemkommen så frågade han mig om jag kände till honom - "Trevlig kille. Var någon sorts popsångare. Hette Brian (uttalas br iii an) Johnson".
Morbrodern har varit och hälsat på några gånger.
Har fortfarande ingen aning om hur stor Brian Johnson är...
Du får väl dra på T.N.T, thunderstruck eller något, så kanske det klarnar
-@
App app, det är nästan lite hädelse över att demonstrera vem Brian var med just TNT då han alls varit delaktig i att göra den låten.
/Herr. Duktig.![]()
Ja, du ser, jag visst lite och inte mkt...
Men det är väl antagligen en låt som de flesta vet vilka som spelar.
-@
Fråga UKE, han vet allt om det där.
Vissa PM slänger man bara inte. UKE:s fina PM är en fin skatt.Oj jävlar, det guldinlägget har jag missat! Jag fick nån eparaggare som skickade pm om att han skulle 'slö' mig, vad det nu innebär, han var nämligen 'starkast i klassen', vilket lät ganska hotfullt på något sätt. Men uke har nog den gula ledartröjan.
Jag vill träffa han som skrev en tråd om hur han skulle kunna uppvakta sin tjej på bästa sätt, och sen sabbade han allt genom att säga att han ville tejpa fast henne i en lyktstolpe!
Ingen aning om vad killen heter, men det hade varit kul att få veta hur en sån person fungerar!![]()
![]()
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra