Vem vid sina fulla sinnens bruk köper en sån här?

Tegel1432

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Sep 2019
Ort
Nej
Hoj
Flera
Jag drar upp det här igen för nu börjar jag bli riktigt jävla irriterad…

Under de två senaste veckorna har mitt LinkedIn flöde helt plötsligt exploderat med precis detta - inlägg om könlösa och genuint genomfula elektriska fordon som påstås vara motorcyklar, gillade och delade av…ja, uppenbarligen någon…med en misstänkt lika uppenbar inriktning mot oss som jobbar inom en lite mer traditionell motorcykelindustri…

Inläggen har naturligtvis kommentarsfält överfulla med tummen upp, glada hejarop och allehanda lika delar politiskt korrekta som idiotiska kommentarer från människor som man verkligen undrar om de någonsin kört motorcykel…

Jag har på allvar funderat på att hänga ut huvudet genom bussdörren och dela ut några rejäla tummen ner följt av några politiskt mindre korrekta kommentarer, för att tydligt deklarera att alla är inte lattedrickande handhjärtande politiskt korrekta karriärjägare utan kunskaper.
Kommentarer av det slaget lär rensas bort illa kvickt. Linkedin handlar väldigt mycket om PR och väldigt lite om teknik.
 

uncletom

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2020
Ort
Paradiset söder om stan
Hoj
Inte sommar än!
Jag har inte läst hela tråden, men känner att jag behöver göra något för att balansera uppfattningen om hur en "vacker hoj" ser ut.

Den där BMW el-skotern ser väldigt futuristisk ut med sina raka linjer och kantiga utseende. Inget som direkt tilltalar mig, och det har nog inte att göra med att jag som liten såg hojar som dessa från den begränsade vy man hade i barnvagnen.

Honda-CB400SS-1.jpg
 

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
Jag drar upp det här igen för nu börjar jag bli riktigt jävla irriterad…

Under de två senaste veckorna har mitt LinkedIn flöde helt plötsligt exploderat med precis detta - inlägg om könlösa och genuint genomfula elektriska fordon som påstås vara motorcyklar, gillade och delade av…ja, uppenbarligen någon…med en misstänkt lika uppenbar inriktning mot oss som jobbar inom en lite mer traditionell motorcykelindustri…

Inläggen har naturligtvis kommentarsfält överfulla med tummen upp, glada hejarop och allehanda lika delar politiskt korrekta som idiotiska kommentarer från människor som man verkligen undrar om de någonsin kört motorcykel…

Jag har på allvar funderat på att hänga ut huvudet genom bussdörren och dela ut några rejäla tummen ner följt av några politiskt mindre korrekta kommentarer, för att tydligt deklarera att alla är inte lattedrickande handhjärtande politiskt korrekta karriärjägare utan kunskaper.
Det finns alternativ...

På jobbet har du kanske hört ett liknande ljud...

Och för sin inre syn kan man se en annan bild...
 

uncletom

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2020
Ort
Paradiset söder om stan
Hoj
Inte sommar än!
Är detta en enstånka? Årsmodell, skitläcker. Vill ha.
Ja, eller hur. Vem vill inte ha en Honda 400ss. Den där är väl från 2009 när Honda tillverkade sina retro-moderna hojar, tror denna var med EFI och elstart. Den vill man ha, yes.

Tror förresten jag såg en CE 04 häromdagen på väg mot Liljeholmsbron. Jag reagerade på den just för att den såg så kantig ut.
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top