Vem var det ?

Väg 222, 06/26, 16:30-17:00.
Kände mig tvungen att lufta traktorn när ni slickade volvon innan skurubron, vad hände med er kamrat som inte hängde på?
Hoppas jag inte störde onsdagsturen, bra drag!

Last edited:
Vem vare som åkte in vid ca 16:30-1700 fån djurö/stavsnäs-hållet in mot mölnvik och sedan svängde av mot gustavsberg i rondellen? Körde en vit motard med GoPro-kamera på sidan av hjälmen. Vi lekte lite ändå i denna vidrigt trafikerade väg! :4skrika:tummenupp

Datum: 06/28

Vem var det som körde av bulten idag? När jag kom dit strax efter 19 tiden idag mötte jag en stillastående polisbil och en bärgare som åkte med en Ducati hypermotard på flaket :(

Hoppas det gick bra!

Idag onsdag, Blå Fz8(?). Hamnade bakom dig vid stuvstakorset. Lite halvt gazzande fram till länken och in där så var det fullt smet mach 3 som gällde. Gött mos :yoparty

Svart CBR600RR, rosa luvtröja "catch me if you can", vid Preem Globen. Angelica? Samma som jag såg för ett par veckor sedan på norrortsleden mot Kyrkbyn?! Nästa gång får du komma fram och fråga om jag behöver hjälp istället för att bara titta på mig när jag kollar oljestänk från motorn. En hojbroder hade kommit fram direkt, ni fruntimmer är tydligen stelare :P

Svart CBR600RR, rosa luvtröja "catch me if you can", vid Preem Globen. Angelica? Samma som jag såg för ett par veckor sedan på norrortsleden mot Kyrkbyn?! Nästa gång får du komma fram och fråga om jag behöver hjälp istället för att bara titta på mig när jag kollar oljestänk från motorn. En hojbroder hade kommit fram direkt, ni fruntimmer är tydligen stelare :P

Hon trodde väl att det var vanligt förekommande för en sån hoj "Ducce" :crash

Hon trodde väl att det var vanligt förekommande för en sån hoj "Ducce" :crash

Hehe.. Visste att den kommentaren skulle komma och visst är den delvis befogad. Men det finns charm i att skruva Ducati med.. Lättare än japanare, har ju ägt sånna med. :):yoparty

Långhårig tös på någon caféaktig hoj som körde väldigt sakta runt i drottningholmsvägsrondellen (utanför securitas) för typ en timme sen, väldigt snygg hoj, vad var det för något?

Du med goldwing på essingen igår runt 13:00. Vi åkte brevid varandra strax innan avfarten mot tranebergsbron. Du trodde jag hejjade så du vinkade "tillbaka", bytte dock bara låt på min mp3, så du vet.. :lol

I morse runt 8.30. Vit hoj på bakhjulet ner för Liljeholmsbacken i rusningstrafiken.

:tummenupp

Kom en herre iförd tomtedräkt med luva och allt på en Vtr1000 idag vid Slussen, tappert må jag säga i det här vädret :tummenupp Någon här möjligtvis?

Kom en herre iförd tomtedräkt med luva och allt på en Vtr1000 idag vid Slussen, tappert må jag säga i det här vädret :tummenupp Någon här möjligtvis?

Kanske samma som jag så i Årsta runt lunch (?). Stort :tummenupp i alla fall!

Vem vare som åkte in vid ca 16:30-1700 fån djurö/stavsnäs-hållet in mot mölnvik och sedan svängde av mot gustavsberg i rondellen? Körde en vit motard med GoPro-kamera på sidan av hjälmen. Vi lekte lite ändå i denna vidrigt trafikerade väg! :4skrika:tummenupp

Datum: 06/28
Haha sent påkommet i vintermörkret men detta måste varit jag, tror jag sett dig flera ggr på denna väg. Släppte jag möjligen förbi dig vid en busshållsplats? Gött ljud o mos i duccen din! :yoparty

Du som körde med Gixxern längs Odengatan idag runt 1330 tiden, med Gopro kamera på. Fick sjuk abstinens av att se dig, grymt sugen nu fan.

Jag fikade på Rosenhill vid 15:30 tiden: -Rastade H2'an och samt som korkade upp säsongen 2014 :-) Vägarna var lite blöta men annars OK (lite grus i kurvorna), +6 C är väl inte så farligt men lite extra kläder?
-behövde inte ens köra hem ensam från Rosen - från Huddingevägen via Södra länken till G'la Södertäljevägen gjorde en 40 år yngre SH sällskap! :-)

-Beamern har också fått en ny rearset (raceväxlad) + lite annat, men dessa ska jag provköra & justera en annan gång.. Troligen blir inte i Februari..:-(

Last edited:
Back