Vem var det ?

Vem var det på en svart honda cb600 Slussen vid 17, med grönpilot hjälm? Gjorde iafl tummen upp :)

Igår, klarabergsgatan/viadukten runt 19-tiden.

Ni var tre hårdingar på streetfighters.

Vi var två dito på dito. :D

Vi fortsatte mot kungsholmen, ni försvann ut på E4:an(?)

Idag 6/4 Bulten. Efter en fullträff på ett tjälskott och en luftfärd ned i ett vattenfyllt dike hjälpte jag dig upp och iväg igen. Hur gick det för dig?

Var finns det kraftiga tjälskottet, inget jag noterat??

Jag röd kawa. Starta i fredags 18.30 i Stockholm och körde till uppsala
gamla vägen. Och tillbax idag från Uppsala till Stockholm.
Mötte en del mc.

Idag 6/4 Bulten. Efter en fullträff på ett tjälskott och en luftfärd ned i ett vattenfyllt dike hjälpte jag dig upp och iväg igen. Hur gick det för dig?

Oh fy fan. Var var det? Vet att det är ett ganska direkt den kända skarpa vänsterkurvan med varningsskyltar (från Rosenhållet). Hoppas det gick bra!

Oh fy fan. Var var det? Vet att det är ett ganska direkt den kända skarpa vänsterkurvan med varningsskyltar (från Rosenhållet). Hoppas det gick bra!

Kan ha varit där. Han drog om mig i vänstersvängens utgång.
Det är lömskt tjälskotten kommer och går så här i början på säsongen.
Ja det gick bra med honom. Ont lite varstans förstås och genomblöt efter det ofrivilliga doppet.

Tackar touringåkaren på Almungevägen, Väsby som varnade för farbror blå längre fram. Tack vare dig så behåller jag mitt kort!

Sen kan man undra varför de kör laser på en 70-väg mitt inne i skogen? Fokus på mc i Påsk??

Vem var det som blev stoppad av mc bumsen vid Järva Krog och vinkade så glatt till oss:huvet? Var polisen lika glad som du? :va

Jag vinkade i alla fall glatt tillbaka:crash

Oops.. Där körde vi idag runt 12:30, skönt o höra vi hade tur då :)

Mötte en kvinna i rosa linne på sporthoj i Huvudsta vid typ halv fem igår.... När jag nämde det till ett par polare så hade dom även sätt henne på lunschen i stan, samma dag.... Kanske fler har gjort samma.. :)

Vem var det på en KTM i hallunda som viffta glatt som satan när jag passerade dig idag? aldrig sett nån veva med armen så mycket förut iaf :hihi

226 norrut vid Flemingsberg runt 20:45? Hann inte se vad du körde för hoj, men snygg var den! Vågade inte riktigt haka på heller... :Bugar

Nyheter
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!