Vem var det ?

Vit sporthoj och förare i vitt ställ som blev stillastående vid avfarten mot Spånga på 279 igår 1/9?
Hade precis åkt av från andra hållet, annars hade jag stannat och hjälpt. Hoppas allt löste sig!

tunneln mot vallentuna från sollentuna igår kväll. en kawa och någon motard. Fick ni ihop någon bra film ?

Svart Katana med gul framlampa på Götgatan för typ 2 timmar sen, röt mycket argt och fint :tummenupp Vem vare?

Tyresö-Örbyleden idag på en strippad Buell. Någon här? Jävligt kul iallafall :yoparty

Fyra stycken jultomtar på varsin motard med skägget utstickandes ur hjälmen gled precis förbi mig på Birger jarlsgatan. Härlig syn :lol:tomten

Nä det verkade lite för halt för att vi skulle ge oss ut, trist när man pimpat hjälmen med luciakrona o allt :(

E4/E20 söderut typ 30 minuter sen vid Västberga, du hade en GoPro på kinden. Trevligt att råkas! :D

Last edited:
Tror ni blåste om mig. Satt tyvärr i bil . Nu bägge hade gopro på kinden?

Det kan kanske stämma! Jag hade en contour-liknande kamera på, men den fanns det visst inga batterier i tyvärr...

Ekerö idag: Blond tjej med fläta, Ducati Meccanica jacka på en monster pre 2000-talet.

:tummenupp

Vi gled upp bredvid varann på Strandvägen vid 1700! Du hade en grön Kawasaki(?) och var jävligt trevlig!
Jag var killen på svart z800 :yoparty

Röd honda tror jag det var .. 73 in mot stan. tack för du visade alla tipsen köra 73:an på morgonen.

Sollentunavägen 151204 . BMW S1000R vit Arai hjälm. Respekt att köra en av årets värsta dagar!

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!