Jag lever nu och kommer fortsätta att leva efter elfte budordet:
Sköt dig själv och skit i andra.
Den dagen jag blir pensionär så finns inte det något pensionsystem att tala om.
Det har för länge sedan havererat pga. alla jävla sossehyenor som bara ska ha men själva inte bidrar med ett skit.
Och jag i min enfald som trodde det var moderatväljare som försöker skattesmita mest.

F-n vad trött jag blir på alla som sitter o lipar över hur mycket företagsledare
har i lön, förmåner, fallskärmar. Om ni kunde släppa den röda fanan och titta ut ur den grågeggiga massan för en minut så kanske även ni skulle se att det är dessa löner, förmåner o fallskärmar som till viss del driver på nyföretagandet / karriärsklättrandet i vårt land och på så vis förser den grågeggiga massan med jobb.
Utan oss hade ni med största säkerhet fortfarande suttit i en grotta och täljt på en pinne med flintastenen![]()
Satsar man aldrig kan man ej heller aldrig vinna.
Självklart driver det på karriärsklättrandet, men frågan är om det är de som kan jobbet bäst som når toppen, eller de som är mest manipulativa och giriga. Dessutom har det gjorts ett flertal undersökningar, att en bonus inte gör att topparna arbetar bättre. Och avslutningsvis finns det bara 24 timmar på ett dygn, hur mycket du än får i lön.
Last edited: