vem kör bäst hoj

Finns det en enda flicka som kört sub 5 min på bulten :va .. förutom mattias, han har varit nära har jag för mig men det räknas inte..

Fetsko skrev:
scchhhhyyyy!!! sånt får man inte prata om! snart är det någon säger att killar kör bäst och då blir det ett jäffla tjat! :4skrika

killar
(du mer eller mindre tvingade mig)

IronMike skrev:
Finns det en enda flicka som kört sub 5 min på bulten :va .. förutom mattias, han har varit nära har jag för mig men det räknas inte..

Jag har ingen aning...

Men det känns väl som mer en förståndsfråga än en könsfråga...

Äh ni snackar bull,jag är snabbast och vita hojar är upp till 23,4% snabbare än den genomsnittliga svarta.

Detta pga att vitt reflekterar ljuset bättre dvs den svarta färgen drar åt sig ljus vilket gör att hojen väger mer :fakta

"vem kör bäst hoj"
Klykade inte riktigt först.
Borde inte frågan vara ställd:
"Vem kör hoj bäst?"

Den som kör en Honda kör annars *"bäst hoj".
*=Min åsikt :)

Th1anonly skrev:
Jo. Uthållighet e styrka. Du vet LÅNGA muskler istället för KORTA= Uthållighet.

Uthållighet och styrka är inte samma sak.. Om du ger en tjej motvikt/ansträngning propotionerligt (stavning) mot hennes egenvikt och gör samma sak för en kille så vet väll fan vem som är segast förutsatt att båda är lika vältränade.. Jämför t.ex ett extremt fall som en elitgymnast, tjej på kanske 60 kilo.. Så orkar hon definitivt svinga sej lika länge som motsvarande kille i samma gren.. Men i verkliga livet så klarar sej killar bättre pga att vi har bättre muskelmassa än tjejer.

Långa eller korta fibrer i muskerna har inget med kön att göra vad jag vet.. eller så missade jag något vesäntligt på anatomi lektionerna när jag gick min utbildning. lite OT där..

Sen till trådskaparen.. sånna här frågor dyker alltid upp.. Hur långt är ett snöre? :va

XRV-Henning skrev:
"vem kör bäst hoj"
"Vem kör hoj bäst?"

Håller med helt.. :tummenupp Enda vettiga i den här tråden..

XRV-Henning skrev:
"vem kör bäst hoj"
"Vem kör hoj bäst?"

Han har ju faktiskt försökt formulera om frågan några ggr, men det har blivit lika fel varenda gång :D

PeP skrev:
Jag kör sämst så det så.....men jag är jättestark :tomten
Säger samma som du jag...*spänner å känner efter*...jorasåatte ;) men inte kör jag som rossi för det...hmm??? :huvet :hihi

IronMike skrev:

Ojoj....Nu kommer han lägga dig över sitt knä och ge dig pisk! :7peta :hihi

Chulan skrev:
ex skulle en tjej på 48 kg klara av en hayabusa. :)

Om det finns en viktgräns för att köra en busa så blir det ju lite knepigt för tjejer! :va

Ponera att gränsen ligger på 50kg och en tjej, som i ditt fall, säger att hon väger 48kg, då får man ha i åtanke att när brudar säger en vikt så är det alltid +10. 48+10 = 58kg :banana

:tomten

Är frågan vilken hoj som är bäst?

Eller är frågan, -Vem kör hoj bäst?

I svensk räjsing skulle jag säga följande: Om båda mannen och kvinnan har ungefär samma psyke samt tid på banan och ungefär samma talang, kommer damen att vina pga att hon med största säkerhet väger mindre och då har en fördel. Speciellt om man tävlar i dom motorsvagare klasserna. Vem som är ”snabbast” på gata handlar mer om vem som vill ta störst risk….

björn

Vad väger Rossi?
Kan inte va mycket över 60strecket?

IronMike skrev:

Fan vad du tjatar om ditt "sub 5"

...och dina bilar :3freak

Nyheter
Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda