Det kanske inte var samma hoj ändå, Mitt regnr slutade på en nolla....... hade han en trea ?? Kolla på kortet, du har väl en oretuscherad bild........hm.......ifall det var en trea så köpte han den 5min efter att jag shoppat min.........en regnig dag för två år sedan ganska precis.
Det kanske inte var samma hoj ändå, Mitt regnr slutade på en nolla....... hade han en trea ?? Kolla på kortet, du har väl en oretuscherad bild........hm.......ifall det var en trea så köpte han den 5min efter att jag shoppat min.........en regnig dag för två år sedan ganska precis.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vem hade röd Duke på Rörken
Supermoto skrev:
Utan att bli anklagad för att vara årets besserscmitter/klaggubbe...
Borde det inte vara LÄTTARE att få fötterna långt fram om man är 2m
Sitta längre bak under inbromsning är en helt anna femma. Satt jag lika långt fram när jag bromsar som när jag svänger skulle jag öva torrsim på asfalten mest hela tiden
Nån undrade hur det skulle se ut.... Min avatar ger väl lite vägledning (borde sitta ÄNNU längre fram tycker jag) även om jag absolut inte utger mig för att egentligen kunna det här eller ens veta vad jag talar om
Det där med tyngden på däcket stämmer väl men för min egen del så skulle jag inte ha några stövlar kvar om jag inte körde så. Den högra mår rätt dåligt redan som det är. Kolla bilden på min fotpinne så hajjar du/ni.
1.Hur jag vet att den finns i silver? Äum, en kompis hade sett på film å upplyst mig om det.
2.Det vi pratade om vid vagnen vet jag inte om jag ska dra här, men det handlade om skavsår och vaselin ivf (å det är sant) men som vanligt är det inte killen i filmen som skrivit brevet
(sedan var det en diskussion, ifall du var tinatjejen med fel skinnställ, och vi trodde du hade körkort)
3. Buttpluggs får man leva med nuförtiden för att få åka på rörken, hm - det har blivit lite av en vardag faktiskt. Den följer med upp till Midlanda oxå ifall någong ljudgubbe tycker att den behövs.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vem hade röd Duke på Rörken
Tom Byron skrev:
... 3. Buttpluggs får man leva med nuförtiden för att få åka på rörken, hm - det har blivit lite av en vardag faktiskt. Den följer med upp till Midlanda oxå ifall någong ljudgubbe tycker att den behövs.