Vem hade röd Duke på Rörken

Kryptonit skrev:
TomK får agera sittställningsvisare:
http://www.shell.linux.se/knit/bilder/20030519/029.jpg

Hittade förresten en bild till på en röd Duke:
http://www.shell.linux.se/knit/bilder/20030519/044.jpg
Är det kanske samma hoj?

Det kanske inte var samma hoj ändå, :rodnar :rodnar Mitt regnr slutade på en nolla....... hade han en trea ?? Kolla på kortet, du har väl en oretuscherad bild........hm.......ifall det var en trea så köpte han den 5min efter att jag shoppat min.........en regnig dag för två år sedan ganska precis. :squid

Tom Byron skrev:
Det kanske inte var samma hoj ändå, :rodnar :rodnar Mitt regnr slutade på en nolla....... hade han en trea ?? Kolla på kortet, du har väl en oretuscherad bild........hm.......ifall det var en trea så köpte han den 5min efter att jag shoppat min.........en regnig dag för två år sedan ganska precis. :squid

Jupp, det är en trea som slutsiffra på den :)
http://www.shell.linux.se/knit/bilder/20030519/044.jpg

Re: Re: Re: Re: Re: Vem hade röd Duke på Rörken

Supermoto skrev:

En lite kommentar bara... Sätt dig längre fram på sadeln pöjk :fakta
Mer attack...

Tack för tipset :tummenupp

Behöver lära mig av dom som kan åka. Har bara 50mils erfarenhet av MC åkning så man är rätt grön.

Nästa gång blir det full attack och ben ut. Nu har jag bara puttrat runt med bena krampaktigt runt hojen

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vem hade röd Duke på Rörken

WestW skrev:

Behöver lära mig av dom som kan åka. Har bara 50mils erfarenhet av MC åkning så man är rätt grön.

Nästa gång blir det full attack och ben ut. Nu har jag bara puttrat runt med bena krampaktigt runt hojen

"rätt grön" -visste du hur rolig du va utan att veta om det :confused: aja, du fattar vad ja menar.......hehe

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vem hade röd Duke på Rörken

Supermoto skrev:
Utan att bli anklagad för att vara årets besserscmitter/klaggubbe...
Borde det inte vara LÄTTARE att få fötterna långt fram om man är 2m :confused: :D

Sitta längre bak under inbromsning är en helt anna femma. Satt jag lika långt fram när jag bromsar som när jag svänger skulle jag öva torrsim på asfalten mest hela tiden :crash

Nån undrade hur det skulle se ut.... Min avatar ger väl lite vägledning (borde sitta ÄNNU längre fram tycker jag) även om jag absolut inte utger mig för att egentligen kunna det här eller ens veta vad jag talar om :crash :rodnar
Det där med tyngden på däcket stämmer väl men för min egen del så skulle jag inte ha några stövlar kvar om jag inte körde så. Den högra mår rätt dåligt redan som det är. Kolla bilden på min fotpinne så hajjar du/ni.

Ah.. antog att det borde va knöligt som fan att sitta längre fram om man är lång..
Men lägger man ner som du, så förstår jag varför man tar fram foten :D

Tom Byron skrev:
"rätt grön" -visste du hur rolig du va utan att veta om det :confused: aja, du fattar vad ja menar.......hehe

asch.. de där tänkte ju jag med skriva ju :rolleyes: typiskt

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vem hade röd Duke på Rörken

Tinatjejen skrev:
asch.. de där tänkte ju jag med skriva ju :rolleyes: typiskt

Ajaj...... är det kört med skivan nu, blev du putt :skrämd

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vem hade röd Duke på Rörken

WestW skrev:

50 mil.. de räcker tydligen för att öva wheelisar? ;)
fan, ja har ju kört 600 nu, då är d bara att börja :rock

Tinatjejen skrev:
50 mil.. de räcker tydligen för att öva wheelisar? ;)
fan, ja har ju kört 600 nu, då är d bara att börja :rock

Har du övnigskört i 600mil ??

EDIT: Eller har du körkort? :p

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vem hade röd Duke på Rörken

Tom Byron skrev:
Har du övnigskört i 600mil ??

EDIT: Eller har du körkort? :p

eh ja juste ja. ÖVNINGSKÖRT har jag gjort(gör)..
Körkort hoppas jag att jag har snart.. snart..snaaaaart :eek:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vem hade röd Duke på Rörken

Tinatjejen skrev:
Blir man VIP medlem i nån HEDA FAN CLUB om man fixar fragglerock så... :rolleyes: ;)

Det går nog att lösa, jag väntar vid vagnen (och är osocial):D

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vem hade röd Duke på Rörken

Tom Byron skrev:
Det går nog att lösa, jag väntar vid vagnen (och är osocial):D

Heda, gillar du att stå med ena benet på plåtkärran och ljuga inför de andra om din Dildosilver med lite svart? :D

Vad drar du för lögn när de frågar hur du vet hur en silverdildo ser ut då? :cool: :rodnar Säger du att du använt en som BUTT plugg då eller :notme

*klockren*

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vem hade röd Duke på Rörken

Tinatjejen skrev:
Heda, gillar du att stå med ena benet på plåtkärran och ljuga inför de andra om din Dildosilver med lite svart? :D

Vad drar du för lögn när de frågar hur du vet hur en silverdildo ser ut då? :cool: :rodnar Säger du att du använt en som BUTT plugg då eller :notme

*klockren*

*ASG*

1.Hur jag vet att den finns i silver? Äum, en kompis hade sett på film å upplyst mig om det. :tummenupp

2.Det vi pratade om vid vagnen vet jag inte om jag ska dra här, men det handlade om skavsår och vaselin ivf (å det är sant) men som vanligt är det inte killen i filmen som skrivit brevet :fakta
(sedan var det en diskussion, ifall du var tinatjejen med fel skinnställ, och vi trodde du hade körkort)

3. Buttpluggs får man leva med nuförtiden för att få åka på rörken, hm - det har blivit lite av en vardag faktiskt. Den följer med upp till Midlanda oxå ifall någong ljudgubbe tycker att den behövs.

Typ så....... :rodnar

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vem hade röd Duke på Rörken

Tinatjejen skrev:

*klockren*

Heda är som "den Allvetande skräphögen", vet allt, kan allt och har gjort allt! :bow :bow :bow Han har ju tom haft en röd Duke!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vem hade röd Duke på Rörken

Tom Byron skrev:
... 3. Buttpluggs får man leva med nuförtiden för att få åka på rörken, hm - det har blivit lite av en vardag faktiskt. Den följer med upp till Midlanda oxå ifall någong ljudgubbe tycker att den behövs.

Typ så....... :rodnar

100 dB på Midlanda oxå...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vem hade röd Duke på Rörken

Yasha skrev:
100 dB på Midlanda oxå...

Är det så? Anders åkte ju med.............hrm........ skorstenen utan problem

Å de andra lät ju lite mera, den med Termignoni tex

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vem hade röd Duke på Rörken

Tom Byron skrev:
Dildoröd :fakta :fakta :fakta

Nää, faan nu får jag lägg av......

Det finns i geléhallonrosa i nå't gel-liknande material (ser så ut på bild iaf). De ser goda ut... :whip

:notme

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard