Vem hade röd Duke på Rörken

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vem hade röd Duke på Rörken

Yasha skrev:
Det finns i geléhallonrosa i nå't gel-liknande material (ser så ut på bild iaf). De ser goda ut... :whip

:notme

Samma färg som mitt ansikte just nu....... :rodnar :rodnar :rodnar :fakta

Jag byter gärna ämne?

Counterstrike någon?? *Just kidding*

Nu är den här tråden sönderspammad oxå........ :fakta

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vem hade röd Duke på Rörken

Tom Byron skrev:
Är det så? Anders åkte ju med.............hrm........ skorstenen utan problem

Å de andra lät ju lite mera, den med Termignoni tex

Inte kan de väl ha mätningar när det är Classic racing?!? Det står iaf på infosidan att ljudkravet är 100 dB! Vi kommer att montera FP-systemet på min hoj... Bröms skulle leverera en plugg... :rodnar

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vem hade röd Duke på Rörken

Tom Byron skrev:
Samma färg som mitt ansikte just nu....... :rodnar :rodnar :rodnar :fakta

Jag byter gärna ämne?

Counterstrike någon?? *Just kidding*

Nu är den här tråden sönderspammad oxå........ :fakta

Men om man vill kan man ju tolka trådtiteln lite annorlunda och så är vi inte alls så OT som det kan verka vid en första anblick!!! :crash

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vem hade röd Duke på Rörken

Tom Byron skrev:
*ASG*

1.Hur jag vet att den finns i silver? Äum, en kompis hade sett på film å upplyst mig om det. :tummenupp

2.Det vi pratade om vid vagnen vet jag inte om jag ska dra här, men det handlade om skavsår och vaselin ivf (å det är sant) men som vanligt är det inte killen i filmen som skrivit brevet :fakta
(sedan var det en diskussion, ifall du var tinatjejen med fel skinnställ, och vi trodde du hade körkort)

3. Buttpluggs får man leva med nuförtiden för att få åka på rörken, hm - det har blivit lite av en vardag faktiskt. Den följer med upp till Midlanda oxå ifall någong ljudgubbe tycker att den behövs.

Typ så....... :rodnar

1. Du ljuger nu igen
2A. hm..skavsår får man på hälarna och vaselin kan man ha på.. hm.. läpparna :cool:
2B. Jag är Tinatjejen, nu mer med RÄTT skinnställ, (de gula va ju totalfel om man jämför me detta), körkort har jag aaaldrig sagt att jag haft. Tror gör man i kyrkan.
3. Det var inte i hojens butt du använde den silvriga.. utan din egen syftade jag på. :( Och en SÅN sorts buttplugg hoppas jag man slipper på Rörken, för annar ser ni nog aldrig mer mig där :D

La för övrigt märke till att hela ditt ekipage var "silvrigt" du har verkligen tänt på den färgen va? :hej :D

Last edited:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vem hade röd Duke på Rörken

Yasha skrev:
Inte kan de väl ha mätningar när det är Classic racing?!? Det står iaf på infosidan att ljudkravet är 100 dB! Vi kommer att montera FP-systemet på min hoj... Bröms skulle leverera en plugg... :rodnar

Jo, men inget ljudkrav kan väl vara hårdare än på Rörken........ där är det ju sjukt lågt??

Å jag fattar inte varför de skulle tillåta högre ljud vid tex SoS än vid allmänhetens åkning....... alltså, banan ligger ju på samma place hela tiden :confused:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vem hade röd Duke på Rörken

Yasha skrev:
Heda är som "den Allvetande skräphögen", vet allt, kan allt och har gjort allt! :bow :bow :bow Han har ju tom haft en röd Duke!

Vem slängde en dildo i Skräphögen då?? :o (eftersom han gjort allt sa du)
hahaha :D
Vi borde fixa fragglerock fan club snart :D

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vem hade röd Duke på Rörken

Tom Byron skrev:
Jo, men inget ljudkrav kan väl vara hårdare än på Rörken........ där är det ju sjukt lågt??

Å jag fattar inte varför de skulle tillåta högre ljud vid tex SoS än vid allmänhetens åkning....... alltså, banan ligger ju på samma place hela tiden :confused:

Det där med hårda ljudkrav kan du ju ta och revidera! Jag ska till Knutstorp nästa vecka och där är det 95 dBA vid förbipassering som gäller! Och tom min hoj, med orginalsystemet och med min fjuttgas, låter 94 dB! Bara 2m ifrån förvisso, men ändå! :(

Nä, de tillåter nog inte högre vid tävling, de bara inte mäter?!? Inte vet väl jag?!? :confused:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vem hade röd Duke på Rörken

Yasha skrev:
Men om man vill kan man ju tolka trådtiteln lite annorlunda och så är vi inte alls så OT som det kan verka vid en första anblick!!! :crash

Vi kan ju göra om det till" vem hade en röd *uk på Rörken, kanske? :rodnar

Näe.. nu ska jag inte spamma sönder mera. (det fixar Heda så bra själv ;) )

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vem hade röd Duke på Rörken

Tinatjejen skrev:
1. Du ljuger nu igen
2A. hm..skavsår får man på hälarna och vaselin kan man ha på.. hm.. läpparna :cool:
2B. Jag är Tinatjejen, nu mer med RÄTT skinnstel, (de gula va ju totalfel om man jämför me detta), körkort har jag aaaldrig sagt att jag haft. Tror gör man i kyrkan.
3. Det var inte i hojens butt du använde den silvriga.. utan din egen syftade jag på. :( Och en SÅN sorts buttplugg hoppas jag man slipper på Rörken, för annar ser ni nog aldrig mer mig där :D

La för övrigt märke till att hela ditt ekipage var "silvrigt" du har verkligen tänt på den färgen va? :hej :D

1:Protest !! Det var så !!!!!
2:Skavsår är obra
3:Vi lär inte se någon där om det blir så.... vi kan ju kalla det "spark arrester" som Amerikanarna men "gnistgaller" låter inte så ........ porr...... äum, Coolt :fakta

Silver är Frääääääänt! Lätt att hålla rent, (eller man tvättar inte så ser det inte skitigt ut) sedan är det diskret å passar till det mesta. Det är ingen slump att det ÄR mycket silver (Jag poser....nähä!!) Jag saknar min gixxer..... gissa färg....svart å silver....... :fakta

Snuskspam?!?

Tinatjejen skrev:
Vi kan ju göra om det till" vem hade en röd *uk* på Rörken, kanske? :rodnar

Näe.. nu ska jag inte spamma sönder mera. (det fixar Heda så bra själv ;) )

Men Tina!!! :rodnar Du behöver inte vara så rättfram i dina anspelningar, då kan det ju komma någon och censurera! :o (jag justerade ditt inlägg något i citeringen... :p )

Re: Snuskspam?!?

Yasha skrev:
Men Tina!!! :rodnar Du behöver inte vara så rättfram i dina anspelningar, då kan det ju komma någon och censurera! :o (jag justerade ditt inlägg något i citeringen... :p )

Vågar man åka till Rörken då? Well ska någon dit på Måndag ??

Yasha skrev:
JAG!!! Jag vill iaf... åka till Rörken på måndag alltså! :fakta

Regn på dagen men upptorkandee..... jag kanske slänger på pilotsport å åker lite då......... Jag åker nog dit, har lovat en granne att släpa ned hans 750........

Tom Byron skrev:
Regn på dagen men upptorkandee..... jag kanske slänger på pilotsport å åker lite då......... Jag åker nog dit, har lovat en granne att släpa ned hans 750........

Hmm... jag får väl övertala Anders att fixa nya distanser till de blåa, så jag kan ha med mig regndäck på fälg... :D

Ska prova lill-Husa med FP... *mumma*

Apropå silver............ My old darling som jag bytte in mot duken........ faan jag känner mig....... sensetive tonight, flashbacks lixom;

SILVER Å SVART :fakta

Bifogat

• 001098-2.jpg
    001098-2.jpg
    38.7 KB · Visningar: 59
Tom Byron skrev:
Apropå silver............ My old darling som jag bytte in mot duken........ faan jag känner mig....... sensetive tonight, flashbacks lixom;

SILVER Å SVART :fakta

Mmm... inte illa.. synd att man inte kan ha både och! Min "andra" älskling var/är röd och vit... en polkagris! *drömmer*

Yasha skrev:
Hmm... jag får väl övertala Anders att fixa nya distanser till de blåa, så jag kan ha med mig regndäck på fälg... :D

Ska prova lill-Husa med FP... *mumma*

Men aftonbladets väder kan ju skifta rätt styggt, vi får se.......hehe om vädret alltså. Jag åker nog ned ändå, skulle vilja köra en kväll på blöt asfalt. Hur dumt det än låter så är det nog lite nyttigt lixom........ man lär sig nog någe........ typ att asfalt är hårt eller någe. hehe

Tom Byron skrev:
Men aftonbladets väder kan ju skifta rätt styggt, vi får se.......hehe om vädret alltså. Jag åker nog ned ändå, skulle vilja köra en kväll på blöt asfalt. Hur dumt det än låter så är det nog lite nyttigt lixom........ man lär sig nog någe........ typ att asfalt är hårt eller någe. hehe

Och halt!!! Jag drabbades av övermod med varma regndäck senast... :rodnar Men jag är ändå osams med Anders' hoj, så det gör inget! Det blir nog bättre med min egen...

Och så måste du ju prova lill-Husan med FP och lite lägre tomgång! :fakta

Yasha skrev:
Och halt!!! Jag drabbades av övermod med varma regndäck senast... :rodnar Men jag är ändå osams med Anders' hoj, så det gör inget! Det blir nog bättre med min egen...

Och så måste du ju prova lill-Husan med FP och lite lägre tomgång! :fakta

Ja just det, den hade lite väl bråttom i kurvorna........
Well, jag lär knoppa nu, ska jobba imorgon.........

Soldans till på Måndag........

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard