Napsyl skrev:E rädd för att du har rätt![]()
Jepp, det gjorde du

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Napsyl skrev:E rädd för att du har rätt![]()
TheDude skrev:Jepp, det gjorde du![]()
(fast jag får väl lära mej att hålla mej på hjulen innan jag börjar kaxa, hehe
![]()
)
Napsyl skrev:Tja du kan ju köpa klipp kort hos Roger annars![]()
MBGIRL skrev:Sån tur é så har man en till att köra med iafmen är det nån annan som vill
kör med mig så är det bara att PM:a...är en snäll tjej![]()
Kommer vilja köra hela tiden så antar att jag behöver många handledare för nårra
lär nog bli trötta att köra hela tiden![]()
QUOTE]
Jag hittade 2 handledare här från sporthoj: Micke.a o Bösken. Micke tog ut mig på premiärturen med min Kawa gpz 600. Innan jag ens kommit ut ur garaget lyckades jag tippa skitenSen under den 10 mil långa turen lyckades jag med bedriften en gång till. Det blev inte fler turer med honom...Jag förstår honom
![]()
Bösken släpade ut mig på motorväg utan ljus & i regn genom stan. Men fasiken vad kul vi hade. Ett stort tack![]()
På bike.se däremot, träffade jag galningen som släpade ut mig i ösregn på 2 mil grusväg med min plastraket, i snöstormar med en kass DR 600, till Helsingör i -10 för att köpa öl och sedermera ut i skogen för att närmre studera gyttjehål och träd. Numera är vi gifta och väntar barn...
Får väl tillägga att jag o maken är Oxiebor...
exiteme skrev:MBGIRL skrev:Sån tur é så har man en till att köra med iafmen är det nån annan som vill
kör med mig så är det bara att PM:a...är en snäll tjej![]()
Kommer vilja köra hela tiden så antar att jag behöver många handledare för nårra
lär nog bli trötta att köra hela tiden![]()
Jag hittade 2 handledare här från sporthoj: Micke.a o Bösken. Micke tog ut mig på premiärturen med min Kawa gpz 600. Innan jag ens kommit ut ur garaget lyckades jag tippa skitenSen under den 10 mil långa turen lyckades jag med bedriften en gång till. Det blev inte fler turer med honom...Jag förstår honom
![]()
Bösken släpade ut mig på motorväg utan ljus & i regn genom stan. Men fasiken vad kul vi hade. Ett stort tack![]()
På bike.se däremot, träffade jag galningen som släpade ut mig i ösregn på 2 mil grusväg med min plastraket, i snöstormar med en kass DR 600, till Helsingör i -10 för att köpa öl och sedermera ut i skogen för att närmre studera gyttjehål och träd. Numera är vi gifta och väntar barn...
Får väl tillägga att jag o maken är Oxiebor...
Ulvheden skrev:Malmöbo här! (ganska ny sådan)![]()
Hann iaf hänga lite vid stortorget & köra någon sväng med några fartglada typer innan det var slutåkt för mig!![]()
Kanske finns någon av er här??
Ulvheden skrev:Ok.... vad kör han för hoj?
Nästa år ska jag förhoppningsvis hänga på fler rundor!![]()
hehe..... ja, det är lite pinsamt....
skymning, mörkt visir & en stoooor oljefläck precis
i ingången av en rondell..... missade fläcken & fick känna på hur snabbt framhjulet försvann....
Blev en fin studs rakt in i rondellen, gick ändå bra trots lagom "momsad" hastighet!
Hojen & utrustningen blev skrotat men jag själv blev klarade mig undan med en ordentligt öm kropp!
Ulvheden skrev:hehe... ok....![]()
Visst är det synd på hojen.... fast jag fick bra ersättning ifrån försäkringsbolaget.![]()
Bara att ta nya tag & kolla vad det är för snuskigt hög premie man ska få betala nu.......![]()
Ulvheden skrev:Helst av allt skulle jag vilja köpa någon av de ny -04rna.... men det är nog inte att tänka på pga försäkringen...
![]()
Tror jag kommer att slå till på en gixxer 1000 -01:a eller -02:a..... slänga på kraschkåpor & rampuckar, köra med halvförsäkring.....
Har tänkt lite på att ta en ducati men de ligger väl oxå i klass 7.... eller? (748, 916, 996, 998)![]()
Ulvheden skrev:Oj.... klass 3..... hehe... ja, då är det helt klart värt att tänka på det!!
Det är ju snygga hojar med ett härligt sound!!![]()
Får väl kika runt lite efter en ducce, så man kan provköra en sån!!![]()
Kay skrev:Ulvheden: Snygg gixxer, synd att den är krockad.
Vi blir nåra stycken i sommar!![]()
Fantômas skrev:Letar efter en hoj just nu så jag ska ut så fort jag hittat en och det inte är frostrisk ...![]()
Kör gärna några runder ihop med er.
Jag bor i Dalby, flyttade från Malmö för några månader sedan ....
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |