Vem från Malmö?

Napsyl skrev:
Skulle du inte bara köra bana 2004 :va
Skulle var ordet!
Jag är ambivalent, velig, osäker och dessutom är det vinter - alltså har jag inte bestämt mig...
Blev ju så nostalgisk när jag var ute och brummade en liten sväng (utan att köra av vägen!).

Milome skrev:
Finns några lite utanför Veberöd också - Blentarp :yoparty

Samlingspunkt 2004: Hydromacken Veberöd (där har "man" ju väntat förr....) :rolleyes:

:va *nickar medhållande* ja just det... men nu blir det inget väntande någe mer, eller hur, vännen?!

Bor osså i Malmö, dock från norraste norrland...

Milome skrev:
Har ännu bara varit på visit på Byakrogen när jag själv varit på visit :va o då var det mest kärringräser :D
Dvs har precis flyttat hit, men vi räknar med att en del galningar ramlar förbi kommande somrar!
Rokkar är det inte mycket mer än vår adress som gör :yoparty - men det räcker gott :tungan

Jäla drag e re e Vibberöd annars, folk som kör in i murar och andra fasta föremål *tar sig för pannan*

Haha, ja det e full gas i Veberöd eller inget alls. Du kan ju fråga TheDude :7peta
Var själv där på visit, med farsan och hans polare.
Då var det bara gubbräsers.. :tomten

Milome skrev:
Skulle var ordet!
Jag är ambivalent, velig, osäker och dessutom är det vinter - alltså har jag inte bestämt mig...
Blev ju så nostalgisk när jag var ute och brummade en liten sväng (utan att köra av vägen!).

Tja..du kan ju alltid ligga bakom The Dude

när han rasar i backen så vet du att det e dax o bromsa :hihi

Fredde83 skrev:
Haha, ja det e full gas i Veberöd eller inget alls. Du kan ju fråga TheDude :7peta
Var själv där på visit, med farsan och hans polare.
Då var det bara gubbräsers.. :tomten

Helt rätt...det är värsta RR-körningen i lilla Veberöd, hehe :D

Napsyl skrev:
Tja..du kan ju alltid ligga bakom The Dude

när han rasar i backen så vet du att det e dax o bromsa :hihi

:rofl :rofl (kunde inte låta bli att garva åt det :D)

Napsyl ska man helst ha framför sej...han ser inte när man bromsar ifall han kör bakom en :hihi :arsele

Milome skrev:
Skulle var ordet!

Va :va Nina jag har ju handlat Racer och räknat kallt med mycket
sällskap i kurvurna och mycket :fyllisar :fyllisar after race :yoparty

micke.a skrev:
Va :va Nina jag har ju handlat Racer och räknat kallt med mycket
sällskap i kurvurna och mycket :fyllisar :fyllisar after race :yoparty

Jomen asså måste man välja?
Vi har ju dessutom värsta räserhjälmarna :tungan - behöver man mer...

Du kan kallt räkna med mycket :fyllisar och :yoparty i alla fall!

Ingen som kan tänka sig vara handledare för mig till vår föresten? :rolleyes:
FIXX kan gå i god för mig o att jag är en reko kille, typ köra en gång i veckan bara! Nån? Jag bjuder på McDonalds efter varje tur :fakta Vill inte köra med farsgubben bak på heelatiden, han har ju ingen egen hoj :(

Äh, man måste fråga :)

Kay skrev:
Ingen som kan tänka sig vara handledare för mig till vår föresten?
FIXX kan gå i god för mig o att jag är en reko kille, typ köra en gång i veckan bara! Nån? Jag bjuder på McDonalds efter varje tur :fakta Vill inte köra med farsgubben bak på heelatiden, han har ju ingen egen hoj

Äh, man måste fråga :)

Hihi då é du i samma sits som mig :D

Pappa har inte iheller nån hoj så han hade tänkt sig att åka bakpå mig :va
Är själv rätt skeptisk till det men men... :lol
Sån tur é så har man en till att köra med iaf :) men är det nån annan som vill
kör med mig så är det bara att PM:a...är en snäll tjej :angel
Kommer vilja köra hela tiden så antar att jag behöver många handledare för nårra
lär nog bli trötta att köra hela tiden :D

Lycka till med hojkortet Kay! :tummenupp ...antar att du osså ska ta för tung :)

MBGIRL skrev:
Hihi då é du i samma sits som mig :D

Pappa har inte iheller nån hoj så han hade tänkt sig att åka bakpå mig :va
Är själv rätt skeptisk till det men men... :lol
Sån tur é så har man en till att köra med iaf :) men är det nån annan som vill
kör med mig så är det bara att PM:a...är en snäll tjej :angel
Kommer vilja köra hela tiden så antar att jag behöver många handledare för nårra
lär nog bli trötta att köra hela tiden :D

Lycka till med hojkortet Kay! :tummenupp ...antar att du osså ska ta för tung :)

Hehe, ja där ser man, fler i min sitts. :) Jag ska me ta tungt :banana
Lycka till du me!

Kay skrev:
Hehe, ja där ser man, fler i min sitts. :) Jag ska me ta tungt :banana
Lycka till du me!

Ännu en i samma sits. Har dock redan börjat, körde hela sommaren och skrev upp i oktober. Har en motorcykel (dock ingen fräsig en) och en pappa med egen, så det har blivit mycket körning. :tummenupp

När kortet väl är mitt kör jag gärna med en onsdag.

Veberöd rockar - Lund med...

Jag är gärna handledare.....har handlett 3st denna sesong och samtliga har fått kort :tummenupp vissa senare än andra...(inga namn nämnda, Cornfed)

Fixa gärna flera då det är bra att ha har jag lärt mig eftersom jag ibland blivit av med min "elev" :confused:

Så mejla mig på palle@singelkille.nu så fixar vi. Berätta gärna lite om er själva, foto samt silvilstånd :tuttar (inte du Kay :tungan )

Jag jobbar natt och bara varannan vecka så jag kan gaazaa varje dag alltid, närsom, myckte länge samt brett!!! :yoparty

Lappar hittar ni på www.vv.se

Kör hårt!

Last edited:
TheDude skrev:
Jag vet var du bor :brynad :D :D

Vänta bara tills du har fått ur strypningarna. Då håller du en gammal 750 stången oavsett växel och hastighet. Tro mig! :tungan

bo$ken skrev:
Jag är gärna handledare.....har handlett 3st denna sesong och samtliga har fått kort :tummenupp vissa senare än andra...(inga namn nämnda, Cornfed)

Fixa gärna flera då det är bra att ha har jag lärt mig eftersom jag ibland blivit av med min "elev" :confused:

Så mejla mig på palle@singelkille.nu så fixar vi. Berätta gärna lite om er själva, foto samt silvilstånd :tuttar (inte du Kay :tungan )

Jag jobbar natt och bara varannan vecka så jag kan gaazaa varje dag alltid, närsom, myckte länge samt brett!!! :yoparty

Lappar hittar ni på www.vv.se

Kör hårt!

-Du har mail!

ps
bifogade nakenbilder på mig också. :tummenupp

ps
bifogade nakenbilder på mig också. :tummenupp[/QUOTE]

Vet inte hur det gick till men nån firewall yxade bilderna ?!?! Virus kanske .. :D

Matthe skrev:
Vänta bara tills du har fått ur strypningarna. Då håller du en gammal 750 stången oavsett växel och hastighet. Tro mig! :tungan

E rädd för att du har rätt :huvet

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...