Vem fan är Slingerbult?

Bikerbitch skrev:
Jag o Watson körde Slingerbulten idag med en polishoj framför.. Det gick sisådär lagom tempo.... ;)

XXX XXX XXX XXXXXXX XXXXXXX XXX XXX XXXX. XX XXX XXX XXXX XX XXXX XXXXXX.*

*Cencurerat av dryghetsfiltret.

soppatorsken skrev:
XXX XXX XXX XXXXXXX XXXXXXX XXX XXX XXXX. XX XXX XXX XXXX XX XXXX XXXXXX.*

*Cencurerat av dryghetsfiltret.
Vadå? Stavar du så illa? Det är all norskan du hör hemmas fel! :D

Bikerbitch skrev:
Torsksoppan- Kan du vara vänlig och vidareutveckla?

Jo, jag sa att det var synd att jag inte var ute och körde moppe idag för det var så fint väder. Hoppas ni hade det bra trots snuten.

soppatorsken skrev:
Jo, jag sa att det var synd att jag inte var ute och körde moppe idag för det var så fint väder. Hoppas ni hade det bra trots snuten.

Snuten hade vi inga problem med. Han stannade längs vägkanten så vi puttrade vidare o posörfikade vid Rosenhill.
Dryghetsfilter behövdes för att?

Bikerbitch skrev:

Dryghetsfilter behövdes för att?

Jag tror att jag stavade fel nånstans. Och dryghetsfiltret kom på därför att inte alla rättstavningsaktevister skulle hoppa på mig.

Varför undrar du?

soppatorsken skrev:
Jag tror att jag stavade fel nånstans. Och dryghetsfiltret kom på därför att inte alla rättstavningsaktevister skulle hoppa på mig.

Varför undrar du?

Bara nyfiken om det var XXX för att du hävde ur dig något knasigt om våran körning + polisen kanske.
men jag förstår. Det är inte lätt att skriva om man alltid skall bli påhoppad. Jag vet hur det känns, tro mig.

Bikerbitch skrev:
Bara nyfiken om det var XXX för att du hävde ur dig något knasigt om våran körning + polisen kanske.
men jag förstår. Det är inte lätt att skriva om man alltid skall bli påhoppad. Jag vet hur det känns, tro mig.

Börja ny mening med stor bokstav, för fan.

:D

Nu är den testad

Igår åkte jag dit och provade vägen. Kom från höger på kartan och till en början tänkte jag "vilka jävla idioter, det är ju utfarter och ungjävlar överallt, här kan man ju inte köra". :mad:

Men precis när jag idiotförklarat alla som verkar tycka att vägen är kanon så försvann alla utfarter och annat skit. Det hela förvandlades till en go-cart-bana och jäklars vilken rolig väg det var. :tummenupp :D

Har nog inte sett lika många hojar i Falun på ett helt år som jag mötte där i går. Verkar som jag är den enda som inte visste om stället.

Tog det väldigt lungt men tur var det för en del svängar nöp åt rätt rejält. Specieltl en vänster som jag nästan blev lite orolig att bakelitdäcken inte skulle palla. :skrämd

Tjejen tyckte att vägen var förbannat kul och ville absolut dit och åka många gånger till. Men tyckte även att jag skulle väl få åka dit och köra själv någon gång "för det blir väl lite annan åkning då?".
- "Nej, jag kör alltid så här lungt" He he :brynad

Slutbetyg: :squid :squid :squid :squid

Tog det väldigt lungt men tur var det för en del svängar nöp åt rätt rejält. Specieltl en vänster som jag nästan blev lite orolig att bakelitdäcken inte skulle palla.

hmm. kalhygget? Jag tycker iofs att alla vänstersvängar är läskiga och nyper, men jag har iofs någon spärr som gör att jag bara kan svänga ordentligt åt höger :rodnar

gpf skrev:
hmm. kalhygget? Jag tycker iofs att alla vänstersvängar är läskiga och nyper, men jag har iofs någon spärr som gör att jag bara kan svänga ordentligt åt höger :rodnar

Lär nog ha varit "kalhyggevänstern", kan bara inte få kläm på vilket spår man ska ha där.... :eek:

/B

benkar skrev:
Lär nog ha varit "kalhyggevänstern", kan bara inte få kläm på vilket spår man ska ha där.... :eek:

/B

Lättaste sättet att lösa det är att bara köra från Rosenhill. Du slipper man den svängen.

Re: Re: Vem fan är Slingerbult?

soppatorsken skrev:
Det undrar jag med. Och varför är han så hajpad?
Fattar ni inte att det är vinter?

Klart man gjort det, ställde ju av i söndags :fakta

soppatorsken skrev:
Lättaste sättet att lösa det är att bara köra från Rosenhill. Du slipper man den svängen.

Men... från det hållet får man ju istället vänstern efter krönet strax innan Ådranavfarten, gillar inte den heller... :rodnar Och inte blir det mycket mer köra Slingerbulten i år, mönsterdjupet bak lika djupt som plånboken tunn... nada... och kjedjen slut, och ingen lust rota i det innan vintern, men ska väl gå köra några få mil till innan korden är framme och kjedjan börjar tagga över... :crash

/B

benkar skrev:

/B

Kan ju inga namn men det var iaf skog till vänster och öppet till höger, samt gick lite nerför (mycket svagt).

Alla vänster nöp väl inte men jag kan hålla med om att det var en hel del som var värre än man trodde när gav sig in i dom.

Kul kul, måste dit igen.

smasseman skrev:
Kan ju inga namn men det var iaf skog till vänster och öppet till höger, samt gick lite nerför (mycket svagt).

Alla vänster nöp väl inte men jag kan hålla med om att det var en hel del som var värre än man trodde när gav sig in i dom.

Kul kul, måste dit igen.

Om jag nu inte minns fel, en raka som går svagt nerför, kalhygge rakt fram/till höger om vänsterkurvan som börjar "normalt", men sedan nyper till, innan det sedan blir en höger igen. På vänster sida är det skog, och i övergången från nypande vänstern till högersväng, så ligger det på vänster sida en pytteliten grusplan?

Tror kalhygget gjordes för ett år sedan, och av någon anledning började hojarna åka av på löpande band, ev. också så att en varningsskylt/markeringspil som satt i kurvan togs bort när hygget genomfördes.

/B

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...