Victor
Shake that ass!
Bikerbitch skrev:Jag o Watson körde Slingerbulten idag med en polishoj framför.. Det gick sisådär lagom tempo....![]()
XXX XXX XXX XXXXXXX XXXXXXX XXX XXX XXXX. XX XXX XXX XXXX XX XXXX XXXXXX.*
*Cencurerat av dryghetsfiltret.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bikerbitch skrev:Jag o Watson körde Slingerbulten idag med en polishoj framför.. Det gick sisådär lagom tempo....![]()
Vadå? Stavar du så illa? Det är all norskan du hör hemmas fel!soppatorsken skrev:XXX XXX XXX XXXXXXX XXXXXXX XXX XXX XXXX. XX XXX XXX XXXX XX XXXX XXXXXX.*
*Cencurerat av dryghetsfiltret.
Bikerbitch skrev:Torsksoppan- Kan du vara vänlig och vidareutveckla?
@ torsksoppan 
Bikerbitch skrev:Torsksoppan- Kan du vara vänlig och vidareutveckla?
soppatorsken skrev:Jo, jag sa att det var synd att jag inte var ute och körde moppe idag för det var så fint väder. Hoppas ni hade det bra trots snuten.
Bikerbitch skrev:
Dryghetsfilter behövdes för att?
soppatorsken skrev:Jag tror att jag stavade fel nånstans. Och dryghetsfiltret kom på därför att inte alla rättstavningsaktevister skulle hoppa på mig.
Varför undrar du?
Bikerbitch skrev:Det är inte lätt att skriva om man alltid skall bli påhoppad. Jag vet hur det känns, tro mig.
Bikerbitch skrev:Bara nyfiken om det var XXX för att du hävde ur dig något knasigt om våran körning + polisen kanske.
men jag förstår. Det är inte lätt att skriva om man alltid skall bli påhoppad. Jag vet hur det känns, tro mig.

Tog det väldigt lungt men tur var det för en del svängar nöp åt rätt rejält. Specieltl en vänster som jag nästan blev lite orolig att bakelitdäcken inte skulle palla.

gpf skrev:hmm. kalhygget? Jag tycker iofs att alla vänstersvängar är läskiga och nyper, men jag har iofs någon spärr som gör att jag bara kan svänga ordentligt åt höger![]()
benkar skrev:Lär nog ha varit "kalhyggevänstern", kan bara inte få kläm på vilket spår man ska ha där....![]()
/B
soppatorsken skrev:Det undrar jag med. Och varför är han så hajpad?
Fattar ni inte att det är vinter?

soppatorsken skrev:Lättaste sättet att lösa det är att bara köra från Rosenhill. Du slipper man den svängen.
Och inte blir det mycket mer köra Slingerbulten i år, mönsterdjupet bak lika djupt som plånboken tunn... nada... och kjedjen slut, och ingen lust rota i det innan vintern, men ska väl gå köra några få mil till innan korden är framme och kjedjan börjar tagga över...
benkar skrev:Lär nog ha varit "kalhyggevänstern", kan bara inte få kläm på vilket spår man ska ha där....![]()
/B

smasseman skrev:Kan ju inga namn men det var iaf skog till vänster och öppet till höger, samt gick lite nerför (mycket svagt).
Alla vänster nöp väl inte men jag kan hålla med om att det var en hel del som var värre än man trodde när gav sig in i dom.
Kul kul, måste dit igen.
|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |