Vem får göra inlägg här, måste man vara RR

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Vem som helst får givetvis starta trådar och göra inlägg här i Radical Riders del av SH, man behöver inte ha kört med RR eller ens vara medlem.

Dock ska man tänka efter lite, är man inte medlem av RR så ska man inte kasta sten i glashus, att skoja med dom man känner irl är helt ok, men tänk på att negativa inlägg kan misstolkas av vissa.

Snart är det vår och då vill vi se fler trådstartare som arrangerar rundor, det råder stor brist på folk som orkar engagera sig, dom flesta verkar bara sitta och vänta på att andra ska ta tag i detta.

Även ni som inte är medlemmar uppmanas nu till att vara mera aktiva med körningar, pubkvällar, biljard och annat som ni tycker är kul, ni kan om ni bara vill.

Zilversurfer skrev:
Piss off, gubbjävel...
Ett bra och pedagogiskt inlägg som förklarar vår relation, vi är kompisar och då kan man skriva så.

Som svar kan jag tex skriva: Vem fan stoppade en krona i dig då din invalid, du kan ju inte ens köra rakt fram utan att klota.

För att förstärka inlägget lägger jag till :mad: :kocko :fatta!

GSXR1100R skrev:
Ett bra och pedagogiskt inlägg som förklarar vår relation, vi är kompisar och då kan man skriva så.

Som svar kan jag tex skriva: Vem fan stoppade en krona i dig då din invalid, du kan ju inte ens köra rakt fram utan att klota.

men hur ska vi som e ganska nya i mc världen göra då? ni har denna trevliga gemenskap som vi oså vill va med på..fast kanske kan missuppfattas om vi skriver så då man inte hunnit träffa er irl och lärt känna er än.. man känner liksom av när stämmningen e rå och hjärtlig men gäller de oss med :va

GSXR1100R skrev:

Då i all läroanda fyller jag i eftersom jag känner oxå bägge asen irl:

Sluta gnabba nu! Är det slut så är det slut. Zilver ska inte vara sur nu för jag och gsxr111111000000rrr blev faktiskt tillsammans efter ni gjort slut.
Sluta böla och kom in i matchen din fjolla!!!

Zenit skrev:
men hur ska vi som e ganska nya i mc världen göra då? ni har denna trevliga gemenskap som vi oså vill va med på..fast kanske kan missuppfattas om vi skriver så då man inte hunnit träffa er irl och lärt känna er än.. man känner liksom av när stämmningen e rå och hjärtlig men gäller de oss med :va
då får ni ju ta och träffa oss först och lära känna oss ..... sen kan ni oxå spy galla på oss .... hehe

Zenit skrev:
I början av en fin relation så är man försiktig, sen när man lärt känna folket så kan man prova med att skoja lite, gärna med glimten i ögat, till slut så kan du kalla oss idioter och verkligen mena det.

GSXR1100R skrev:
I början av en fin relation så är man försiktig, sen när man lärt känna folket så kan man prova med att skoja lite, gärna med glimten i ögat, till slut så kan du kalla oss idioter och verkligen mena det.

haha okej ska bli skoj till våren när vägarna torkat upp och de börjar köras lite så man kan få träffa er :)

Zenit skrev:
haha okej ska bli skoj till våren när vägarna torkat upp och de börjar köras lite så man kan få träffa er :)
:7peta Hö hö hö hö... GSXR1100R kör inte med rookies... se listan :lol
Övriga lär du träffa på onsdagsgazz och vid andra tillfällen.

Verkar mer vara en liknande slogan för RR: "Lär känna oss innan du lär känna PÅ oss" kanske? :tuttar :D :yoparty

Men men.....visst kan vissa "skrämmas" av denna råhårda, men hjärtliga ton. Alla är vi ju olika. Men att köra med RR ( de gånger jag gjort detta) är kul! Jag har iaf lärt mig en del roliga vägar, tack vare dem.

:Bugar :rock :klappar

TouchMan65 skrev:
Verkar mer vara en liknande slogan för RR: "Lär känna oss innan du lär känna PÅ oss" kanske? :tuttar :D :yoparty

Men men.....visst kan vissa "skrämmas" av denna råhårda, men hjärtliga ton. Alla är vi ju olika. Men att köra med RR ( de gånger jag gjort detta) är kul! Jag har iaf lärt mig en del roliga vägar, tack vare dem.

:Bugar :rock :klappar

har osså lärt mig några nya vägar de gånger jag ha va med förra året dock va de ju sensäsong så fick inte träffat alla.."skrämms" av stämmingen e inget jag gör tvärt om synd bara man inte riktigt vågar hoppa in då man inte känner folk och saker kan misstolkas

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026