Vem får göra inlägg här, måste man vara RR

Robz skrev:
Du vet väl inte ens var vi brukar samlas... och hittar inte ens dit, ens med karta o solen i zenit... :rofl

Tur du hittar runt på banorna iaf, med tanke på din speed din tok :mad:

/Ens
Men vad säger du,har ju kört med er EN gång o vi kom nästan i tid :rolleyes:
Det är inget negativt o va snabb på bana,får ju träffa dig o Gsxr0,5rr flera ggr varje pass :wiggle

Zmurfen skrev:
Det är inget negativt o va snabb på bana,får ju träffa dig o Gsxr0,5rr flera ggr varje pass :wiggle
Nå ska du med till Brno :banana

Zmurfen skrev:

Mycket roligt :pannkyss

GSXR1100R skrev:
Nå ska du med till Brno :banana
Pga vissa medelålders fenomen blir det inget race för mig i år,ska försöka
komma ut på nån bandag iallafall :(

Maverick_ou812 skrev:
Ja, det var jävligt svårt att hitta till Eslöv va.... :3freak
Åsså tycker du JAG är vilse....
Men HALLÅ! Det va ju inte jag som låg först :rolleyes:

Blondie skrev:
Ja vad gör man inte för o träffas :D

Zmurfen skrev:
Pga vissa medelålders fenomen blir det inget race för mig i år,ska försöka
komma ut på nån bandag iallafall :(
Är du med barn, du har sett lite plufsig ut på sistonde.

RR light

Ducatista skrev:
Jag gjorde ett försök i våras att hänga med på en körning men... nja, låt mig säga som så : ni tappade mig redan innan rondellen vid Statoil QUOTE]

Hej

Ska försöka hänga med på några körningar tillsommaren men är inte så snabb så vi kanske ska fixa ett RR light för oss lite..... lugnare?

Fluffig skrev:
Hej

Ska försöka hänga med på några körningar tillsommaren men är inte så snabb så vi kanske ska fixa ett RR light för oss lite..... lugnare?
Trevligt att se men ni vet att det funnits en "luktapåblommorngrupp" flera gånger på Onsdagsgazzen [tm]? Gula Faran har varit ute o botaniserat i den Skånska naturen i god MCK Vilse anda. :D :D Och The Dude och jag har tagit några grupper.

Nu vill jag ha VÅR!!!!!!!!! :gnissla

Fluffig skrev:
Hej

Vi brukar ha en långsam grupp så det löser sig nog. Man kör i sitt eget tempo :)

Kan vi inte kalla den "mindre snabb"? :D
Är nog med i den gruppen. Man ska väl kunna njuta av naturen också...eller? :tummenupp

Morrn alla.....ha en bra dag därute. Dax att köra till jobbet. Ska tydligen bli soligt, men minusgrader. Surt. Vill ju hämta min hoj ASAP! :huvet

TouchMan65 skrev:
Kan vi inte kalla den "mindre snabb"? :D
Är nog med i den gruppen. Man ska väl kunna njuta av naturen också...eller? :tummenupp

Morrn alla.....ha en bra dag därute. Dax att köra till jobbet. Ska tydligen bli soligt, men minusgrader. Surt. Vill ju hämta min hoj ASAP! :huvet
grupperna heter igentligen nollnittifem och nollfem ........ om man ska vara korrekt ....... :arsele

Jahapp. Då får väll jag boka in mig på nästa gazz då. Har varit och hämtat nya hojen idag. Blev en Suzuki GS500E 99". Inte världens snabbaste men man måste börja nånstans:).

[Tim] skrev:
Jahapp. Då får väll jag boka in mig på nästa gazz då. Har varit och hämtat nya hojen idag. Blev en Suzuki GS500E 99". Inte världens snabbaste men man måste börja nånstans:).

nice en till fin gs500e fast min e en 97a

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...