Swappe
Radical Riders
Blondie skrev:Betyder detta att alla WCXare äntligen kan få bli skitfulla och omhändertagna av MRK?
You dont know what you are wishing for... or do you...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Blondie skrev:Betyder detta att alla WCXare äntligen kan få bli skitfulla och omhändertagna av MRK?
SJÄLVKLART ......... heheBlondie skrev:Betyder detta att alla WCXare äntligen kan få bli skitfulla och omhändertagna av MRK?
Men vad säger du,har ju kört med er EN gång o vi kom nästan i tidRobz skrev:Du vet väl inte ens var vi brukar samlas... och hittar inte ens dit, ens med karta o solen i zenit...![]()
Tur du hittar runt på banorna iaf, med tanke på din speed din tok![]()
/Ens
Nå ska du med till BrnoZmurfen skrev:Men vad säger du,har ju kört med er EN gång o vi kom nästan i tid![]()
Det är inget negativt o va snabb på bana,får ju träffa dig o Gsxr0,5rr flera ggr varje pass![]()
Zmurfen skrev:Men vad säger du,har ju kört med er EN gång o vi kom nästan i tid![]()
Det är inget negativt o va snabb på bana,får ju träffa dig o Gsxr0,5rr flera ggr varje pass![]()
Ja, det var jävligt svårt att hitta till Eslöv va....Zmurfen skrev:Men vad säger du,har ju kört med er EN gång o vi kom nästan i tid![]()
Pga vissa medelålders fenomen blir det inget race för mig i år,ska försökaGSXR1100R skrev:Nå ska du med till Brno![]()
Men HALLÅ! Det va ju inte jag som låg förstMaverick_ou812 skrev:Ja, det var jävligt svårt att hitta till Eslöv va....![]()
Åsså tycker du JAG är vilse....
Ja vad gör man inte för o träffasBlondie skrev:Mycket roligt![]()
Är du med barn, du har sett lite plufsig ut på sistonde.Zmurfen skrev:Pga vissa medelålders fenomen blir det inget race för mig i år,ska försöka
komma ut på nån bandag iallafall![]()
JeppGSXR1100R skrev:Är du med barn, du har sett lite plufsig ut på sistonde.
Då ses vi igen om par årZmurfen skrev:JeppSka bli med gård
![]()
Ducatista skrev:Jag gjorde ett försök i våras att hänga med på en körning men... nja, låt mig säga som så : ni tappade mig redan innan rondellen vid Statoil QUOTE]
Hej
Ska försöka hänga med på några körningar tillsommaren men är inte så snabb så vi kanske ska fixa ett RR light för oss lite..... lugnare?
Trevligt att se men ni vet att det funnits en "luktapåblommorngrupp" flera gånger på Onsdagsgazzen [tm]? Gula Faran har varit ute o botaniserat i den Skånska naturen i god MCK Vilse anda.Fluffig skrev:Hej
Ska försöka hänga med på några körningar tillsommaren men är inte så snabb så vi kanske ska fixa ett RR light för oss lite..... lugnare?
Aja nu ska vi inte överdriva,blir nåt b-race o ev nåt inhopp i ERF.GSXR1100R skrev:Då ses vi igen om par år![]()
Vi brukar ha en långsam grupp så det löser sig nog. Man kör i sitt eget tempoFluffig skrev:Hej
grupperna heter igentligen nollnittifem och nollfem ........ om man ska vara korrekt .......TouchMan65 skrev:Kan vi inte kalla den "mindre snabb"?![]()
Är nog med i den gruppen. Man ska väl kunna njuta av naturen också...eller?![]()
Morrn alla.....ha en bra dag därute. Dax att köra till jobbet. Ska tydligen bli soligt, men minusgrader. Surt. Vill ju hämta min hoj ASAP!![]()
Mr K skrev:grupperna heter igentligen nollnittifem och nollfem ........ om man ska vara korrekt .......![]()
[Tim] skrev:Jahapp. Då får väll jag boka in mig på nästa gazz då. Har varit och hämtat nya hojen idag. Blev en Suzuki GS500E 99". Inte världens snabbaste men man måste börja nånstans.
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |