Vem får göra inlägg här, måste man vara RR

Maverick_ou812 skrev:
Tack Lotta, *smööööör*...

Har iofs inte kört med er men träffat ett par och vissa *host* jobbar man med. :tummenupp

Att sen Maverick inte hittar fram till bardisken utan GPS är ju en annan sak...;-) :D

JKay skrev:
Har iofs inte kört med er men träffat ett par och vissa *host* jobbar man med. :tummenupp

Att sen Maverick inte hittar fram till bardisken utan GPS är ju en annan sak...;-) :D
Hmmmm... att hitta dit brukar aldrig vara nåt problem, att hitta hem brukar vara värre. :fyllisar

Trevlig helg allihopa!

Maverick_ou812 skrev:
Tack Lotta, jag visste innerst inne att du skulle komma till vårt försvar. :pussa Fast egentligen så innebär ju ditt svar att du tycker att vi alla pratar konstigt. :brinnerup

Precis, så hetsa inte upp dig alltför mycket..... :gnissla

Nej då, det är härligt med dialekter........ Vi är nog bar avundsjuka....;)

GSXR1100R skrev:
Även ni som inte är medlemmar uppmanas nu till att vara mera aktiva med körningar, pubkvällar, biljard och annat som ni tycker är kul, ni kan om ni bara vill.
Jag gjorde ett försök i våras att hänga med på en körning men... nja, låt mig säga som så : ni tappade mig redan innan rondellen vid Statoil :rodnar Festerna har jag hört talas om... vet inte om jag vågar hänga med där heller :fyllisar

Mitt engagemang stannar nog vid att vara medlem i fancluben och ett annat inlägg här på forumet.

Zmurfen skrev:
Du vet väl inte ens var vi brukar samlas... och hittar inte ens dit, ens med karta o solen i zenit... :rofl

Tur du hittar runt på banorna iaf, med tanke på din speed din tok :mad:

/Ens

Ducatista skrev:
Jag gjorde ett försök i våras att hänga med på en körning men... nja, låt mig säga som så : ni tappade mig redan innan rondellen vid Statoil :rodnar Festerna har jag hört talas om... vet inte om jag vågar hänga med där heller :fyllisar

Mitt engagemang stannar nog vid att vara medlem i fancluben och ett annat inlägg här på forumet.

Har inte heller varit på deras fester. Tror inte helnykterister går hem där - om jag inte kan tillgodoräkna mig som fyllechaffis? :tungan

Det kanske blir läge för en storträff i sommar då??

Hade varit nice med storträff....

Men men......vi verkar ju ha fått svar på vem som får skriva här. Jag, du, du, du, du.........o du om du vill......gärna med flera kanske? ;)

Ducatista skrev:

Man kör så fort man vill. Men du är söt ändå. Festerna pallar du om jag kommer ihåg rätt från "gamla gamla" tiden ..... hehe
JKay skrev:
Det kanske blir läge för en storträff i sommar då??
Stor RR och Sporthoj fest i slutet på maj är inplanerad ....

Mr K skrev:
Man kör så fort man vill. Men du är söt ändå. Festerna pallar du om jag kommer ihåg rätt från "gamla gamla" tiden ..... hehe
Schhh....
Avslöja inte för mycket nu. Tänk på att Duck också hänger här på forumet :D

Mr K skrev:

:7peta nu ska du inte smöra så mycke Mr K

Lotta skrev:
Ja, och det gäller ju er också..... :pannkyss

Vadå göteborska e la gött?

Mr K skrev:

Stor RR och Sporthoj fest i slutet på maj är inplanerad ....

Betyder detta att alla WCXare äntligen kan få bli skitfulla och omhändertagna av MRK?

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026