Vem byter fälgbana i stockhom?

Wellcraft

Ny medlem
Gick med
12 May 2005
Hoj
Bandit 1250 -08, Bandit1200s -05 såld,WR 426 -01 såld, XT660X -05 såld, KLR 650 -01 Såld, VTR1000 -97, TRX 850 -97 såld, ZX9R -95 Såld, ZX400R Såld, FZ600 -88 såld, RD350 -84 såld, RM 400 -80 Skrotad, DT 50 -90 såld, KX 80 -82 såld
Skulle behöva ha tips på någon firma som byter fälgbana på min krokiga endurofälg.
Fick tips om någon wheeler Dealer men han är omöjlig att få tag på...

Hej Kjelle, här har du mina hjul, kan du byta gummin?

-Ja?

Ok, fint.......så.....närdå?

-Hmm, ganska omgående?

Kanon, så....ska jag ställa mina hjul här tillsammans med tvåtusen andra hjul? Här vid dörren bara?

-Hmm, javisst?

Sen efter man lätt osäker väntat en minut, så backar man försiktigt ut och återkommer några dagar senare, fast hjulen kanske var klara 30 min senare, men det vet man aldrig i förväg:3freak

Hej Kjelle, här har du mina hjul, kan du byta gummin?

-Ja?

Ok, fint.......så.....närdå?

-Hmm, ganska omgående?

Kanon, så....ska jag ställa mina hjul här tillsammans med tvåtusen andra hjul? Här vid dörren bara?

-Hmm, javisst?

Sen efter man lätt osäker väntat en minut, så backar man försiktigt ut och återkommer några dagar senare, fast hjulen kanske var klara 30 min senare, men det vet man aldrig i förväg:3freak

Jag förstår det du säger Chronic och ska inte bli sur för ditt svar... Men när han låg på Koksgatan i STH var det detta som gällde och folk åkte och drog av hjulen på gatan tog en java och väntade på sin tur. Var 80 0ch 90-tal iofs, men gissar han inte förändrats något sen dess då han är en riktigt kuf och lite av en myt för oss som kört hoj länge. Kunnig som tusan och väl värt vänta på.

Jag förstår det du säger Chronic och ska inte bli sur för ditt svar... Men när han låg på Koksgatan i STH var det detta som gällde och folk åkte och drog av hjulen på gatan tog en java och väntade på sin tur. Var 80 0ch 90-tal iofs, men gissar han inte förändrats något sen dess då han är en riktigt kuf och lite av en myt för oss som kört hoj länge. Kunnig som tusan och väl värt vänta på.

Jajo han är ju minst sagt speciell, varför skulle du bli sur? Det var för att ge ett igenkännande skratt för de som träffat honom. Jag har använt honom i 17 år, och i början så bytte jag & mina vänner skjortan mot jobbarställ innan vi åkte dit, för att ryktena sa att han "hatade" kontorsnissar bland annat:3freak

Minns du hans uppfostrande telefonsvarare han hade i många år?

Han lättade upp en smula när han låg i Hammarbyhamnen, nu vet jag inte hur han beter sig för jag har en granne med däckmaskin sen några år:D

Men när man harvade med begagnade bandäck och bytte flera gånger per säsong så var det perfekt med 300,- för att byta en uppsättning däck.

Chronic... Ha-ha Jag har talat med hans telesvarare också som vi alltid åkte dit på då det var som att det fanns "någon" i andra änden... Han visste ju vad alla ringde om om la i svararen det. Minnen...... :tummenupp

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!