Ja! För då är man inte mer än ett barn som inte kan stå för sina misstag! Har man gjort fel så borde man fan stå för det om man åker fast!Tar det som en man? Är man mer eller mindre manlig beroende på om man kör ifrån polisen eller inte?.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja! För då är man inte mer än ett barn som inte kan stå för sina misstag! Har man gjort fel så borde man fan stå för det om man åker fast!Tar det som en man? Är man mer eller mindre manlig beroende på om man kör ifrån polisen eller inte?.
Lite lustigt det där med att en del anser att om man styr en sporthoj så ska man skita i allt vad respekt för andra heter och bara köra precis som man själv vill.varför ska moraltanterna rycka å dra i varenda tråd? Surt att jag inte hade hoj på den tiden det var sporthojsåkare som hängde på sporthoj... var nog roligare här då...
Lite lustigt det där med att en del anser att om man styr en sporthoj så ska man skita i allt vad respekt för andra heter och bara köra precis som man själv vill.
Vart var kontrollen allså, före eller efter huddinge sjukhus i riktning mot Stockholm? Där brukar man safta på rätt ordentligt, med undantag för just korsningen![]()
För att man inte har råd att stanna....![]()
Varför ska man enbart stå för det när man åker fast men inte när man inte gör det?3193121Ja! För då är man inte mer än ett barn som inte kan stå för sina misstag! Har man gjort fel så borde man fan stå för det om man åker fast!
<snip>
Som om man inte skulle flytta bilen när man ser lapplisan komma, urdumt.
Ja om man vill hamna i statistiken och som rockholic säger, få ännu bättre rykte kring motorcyklismen.
Jag tycker väl ungefär lika som du. Men jag tycker synsättet när det gäller ens "rättigheter" skiljer sig lite.Absolut inte... visst, jag kör som jag själv vill, men inte respektlöst... skulle aldrig få för mig att blåsa förbi en skola i 150 blås, eller ens 70 för den delen.. 30 och 50 vägar ska man respektera. Men du, med handen på hjärtat. Hur många gasglada SH-åkare har ihjäl andra medtrafikanter varje år?
Om jag vill leka med mitt liv så gör jag det.. det är min rättighet (vilket jag för övrigt inte anser att jag gör, men någon tycker säkert det).
Tycker bara att folk ska sluta gnälla så in i helvete över minsta lilla sak....
Egentligen ska man inte bryta mot några av reglerna som samhället har satt upp. Men vi är ju bara människor och att åka fort på hoj är så jävligt kul ibland - eller rättare sagt det är så jävla tråkigt att åka i laglig tempo!Varför ska man enbart stå för det när man åker fast men inte när man inte gör det?
Varför ta konsekvensen en gång på miljarden?
![]()
Menar du alltså att man ska stanna bara för att man kört för fort? Eller hur tänker du nu?
Jag tycker du ska ha inbetalningskortet redo så du kan skicka in det varje gång du bryter mot lagen.... som någon här sa..onödigt att flytta din felparkerade bil för du har ju brutit mot lagen, var en man och ta ditt straff
![]()
-----
Det är roligt med sporthoj tycker jag...för er som INTE använder era hojar till det dom är tänkta för så kan jag meddela att ni har missat den skönaste aderelaninkick man kan köpa för pengar....![]()
Den liknelsen är rent nys.
Att flytta en bil är inget brott. Att smita är.
Bor du i flempan?Bor i flempan och den kontrollen är alltid samma sak.
Jag tycker väl ungefär lika som du. Men jag tycker synsättet när det gäller ens "rättigheter" skiljer sig lite.
Det går ju att tycka som du så länge inte samhället behöver bekosta ev utryckning och rehab.
Å andra sidan är det ju en "rättighet" att röka och kröka, med alla följder det innebär, så mitt resonemang haltar också.
Då blir det onödigt tyst. Det är bättre att du pratar på baraNu ska jag hålla käft![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |