Vem är Anna Anka???

Kollar folk på det där skiten på riktigt? Jag vet att merparten av svenska folket har kass smak vad det gäller ALLT men nån jävla måtta får det ju vara.
Kanske bara är jag men jag försöker undvika program som får mig att bli förbannad, det räcker med alla idioter man träffar på i verkligheten så varför förstöra med att kolla på dem på tv också :confused:

Blev bara lite nyfiken. Kan du berätta vilka som är dina 3 favoritprogram på tv?

Last edited:
On topic:

Tycker det är j-ligt uppfriskande med någon som är så underbart politiskt inkorrekt i landet lagom, där alla skall tycka lika.

Hon måste i alla fall vara ett media geni:gnissla

Google Resultat 1 - 10 av ungefär 2 540 000 vid sökning efter anna anka. (0,07 sekunder)
När jag googlade på mitt namn Resultat 1 - 10 av ungefär 33 400...........(0,20 sekunder) vid sökning efter:confused: då var det inte ens jag:gnissla

Hon måste i alla fall vara ett media geni:gnissla

Google Resultat 1 - 10 av ungefär 2 540 000 vid sökning efter anna anka. (0,07 sekunder)
När jag googlade på mitt namn Resultat 1 - 10 av ungefär 33 400...........(0,20 sekunder) vid sökning efter:confused: då var det inte ens jag:gnissla

Å andra sidan är du inte gift med en av världens mest kända artister.

Last edited:
Å andra sidan är du inte gift med en av världens mest kända artister.

Å andra sidan är Paul Anka definitivt inte en av världens mest kända artister heller, han är väl i samma klass som Lili & Sussie eller snäppet under.

Däremot har han lyckats skaffa sig en blåst white trash brud från Skåne, det är inte illa för en 70-åring från Amerika!

Jag tycker Anna Anka påminner mig om Kanye West:
You can take the nigger/bimbo out of the ghetto/barnhem but you can't take the ghetto/barnhem out of the nigger/bimbo.

En gång wt, alltid wt!

Anna Anka är en äcklig människa. Aldrig...eller sällan har jag önskat en annan människa illa men hon är en vidrig individ. Jag önskar henne fattigdom och övervikt. Det skulle ge mig ändlöst nöje och underbar tillfredställelse att se henne frånskild utan pengar och utplacerad i COMPTON eller nånstans där det finns en massa av hennes gamla fockade "illegala" mexikaner.

Då skall vi se om hon ger sin nya PIMP Gonzalez en avsugning varje morgon...med lite mexican cheese chorizo (engelskspråkiga särstavar allt...så det var medvetet!!)

Det som sticker mest i ögonen är hur hon pratar om sin makes fans och sin barnflicka. äckliga vidriga människa. Utan fansen skulle hon fnaska efter filmroller fortfarande. Hur vågar hon yttra sig som hon gör?
Hon ser ut som hon har cancer i slutstadiet...blodet fryser i mina ådror bara jag ser henne.

Synd att Mr Anka valde ett sånt människovrak till hustru...men vem vet hans preferenser. Han kanske gillar att bli domderad och förnedrad.

Jag hoppas universum jämnar ut sig ang Ankfrun...jag ser fram emot det!

Last edited:
Tycker du hon är en dålig människa för att hon tränar?

Näe, men för precis allt annat hon gör.

Hon har en vidrig människosyn och behandlar andra människor illa för att hon har råd att göra det med sin makes pengar.

Tycker du hon är en dålig människa för att hon tränar?

Ganska pantad fråga...
Nej verkligen inte men det är totala motsatsen av det hon trycker ned sin omgivning för att åstadkomma/ upprätthålla.

Hon är en äcklig människa...dock med god kondition. Bra...det är ingen garanti för något...
What goes around comes around!

Last edited:
Tror fru Anka hade kunnat suga igång en stridsvagn genom avgasröret, och då med tändningen av, varför skulle Palle Anka annars vara intresserad av henne

gafom.gif

Tror fru Anka hade kunnat suga igång en stridsvagn genom avgasröret, och då med tändningen av, varför skulle Palle Anka annars vara intresserad av henne

Vaffan det spelar väl ingen roll om hon kan suga bättre än en electrolux ultraone z8820? Han kan få snabeln omhändertagen av vem som helst med samma kapacitet utan att dom har samma åsikter om sin omvärld som Hitler.

Oralsex i all sin ära :Bugar både ge och få. Men även om hon suger som om hon hade vaccum i huvudet så MÅSTE det finnas trevligare exemplar man kan sticka ballen i?

Jag tror hennes bredkäft är inkompatibel med att kunna skapa vakum :D

Vaffan det spelar väl ingen roll om hon kan suga bättre än en electrolux ultraone z8820? Han kan få snabeln omhändertagen av vem som helst med samma kapacitet utan att dom har samma åsikter om sin omvärld som Hitler.

Oralsex i all sin ära :Bugar både ge och få. Men även om hon suger som om hon hade vaccum i huvudet så MÅSTE det finnas trevligare exemplar man kan sticka ballen i?

hmmm Electrolux ultraone z8820 känns som min julklapp i år:tummenupp

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...