Vem är Anna Anka???

[YOUTUBE-ID]-99eleRvGko[/YOUTUBE-ID]
Vilken förebild för det kvinnliga släktet, hon berättar öppet om hur kvinnor fungerar, bara att lätta på lädret så får du tömma pungen...

"Svenskar" representerar inte Sverige så bra utomlands, det är nåt man fått erfarna många ggr.

Fast när merparten av svenskarna är rätt dumma i huvudet och det finns ju såna där blondiner, så då representerar de oss ju ganska bra. Tur att det finns såna som skiljer sig från mängden, avarter så att säga. Som jag.

Vilken förebild för det kvinnliga släktet, hon berättar öppet om hur kvinnor fungerar, bara att lätta på lädret så får du tömma pungen...

Aldrig sett henne förut, men vilken fruktansvärt motbjudande människa. Hon kan väl aldrig bli ombedd att ge avsugningar, för ingen man vid sina sinnens fulla bruk stoppar in kuken i det där hästgapet. Man kan ju tycka att Paul Ankas miljoner borde räcka till en yngre och snyggare hora.

Aldrig sett henne förut, men vilken fruktansvärt motbjudande människa. Hon kan väl aldrig bli ombedd att ge avsugningar, för ingen man vid sina sinnens fulla bruk stoppar in kuken i det där hästgapet. Man kan ju tycka att Paul Ankas miljoner borde räcka till en yngre och snyggare hora.

:rofl

Jag önskar innerligt att han sparkar ut avskrädet till människa och att hon får stå helt barskrapad ekonomiskt sett och därifrån klara sig själv.

Gör en dokussåpa om det så kommer jag definitivt att kolla.

Här är en intervju med henne. Har själv inte sett programmet. Intresserar mig helt enkelt inte det minsta för de svenska Hollywood fruarna och deras liv.

Källa: http://hd.se/noje/2009/09/12/jag-har-aldrig-faatt-naagot-gratis/

Jag tror att många kan ha problem med att skilja ditt riktiga jag från den roll som du spelar i programmet. Är du inte lite orolig för att tittarna ska få alldeles fel bild av dig?

– Nej, men man måste fånga de tittare som är ointelligenta, för det är de som köper showen. Smarta människor förstår vad det handlar om, men de tittar inte på sådant här. Det är samma sak som när det är val inom politiken. Hälften av dem som röstar är ointelligenta, de vet inte vad presidenten står för, utan röstar bara för att de hört något som låter bra.

Last edited:
Här är en intervju med henne. Har själv inte sett programmet. Intresserar mig helt enkelt inte det minsta för de svenska Hollywood fruarna och deras liv.

Källa: http://hd.se/noje/2009/09/12/jag-har-aldrig-faatt-naagot-gratis/

Jag tror att många kan ha problem med att skilja ditt riktiga jag från den roll som du spelar i programmet. Är du inte lite orolig för att tittarna ska få alldeles fel bild av dig?

– Nej, men man måste fånga de tittare som är ointelligenta, för det är de som köper showen. Smarta människor förstår vad det handlar om, men de tittar inte på sådant här. Det är samma sak som när det är val inom politiken. Hälften av dem som röstar är ointelligenta, de vet inte vad presidenten står för, utan röstar bara för att de hört något som låter bra.

haha, undrar verkligen om de verkligen berättat sanningen

"Paul kontaktade polisen eftersom han blev orolig, men när de anlände och såg hans skador valde de att gripa Anna och tvinga med henne till polisstationen."

Fett med PMS tror jag. :fakta

Paul Anka har ju henne runt ringfingret. Han har säkert en kravlista som räcker två varv runt jorden, och precis som hon sparkar städare skickar han ut henne när hon inte längre lyder.

Mest ont att se är hennes fruktansvärda förakt för andra människor som beundrar hennes man, som faktiskt åstadkommit i sitt liv till skillnad från henne. Fullkomligt respektlöst, men så kanske det är när man själv saknar all form av djup i sitt liv?

hahaha,, hon är det bästa sedan brödrosten uppfanns... :tuttar

eller..
1415.gif

Nu ska jag se AA.
Jag mår redan illa.

AA kör jättebra (utan körkort) för hon vill ha mest pengar.

Tofsar i badrummet.

Hotellchoklad i sovrummet.

Guldmask.

Sprutmåla kroppen med brunfärg till solklänningen.

Nu kommer Kristian.

Agnes-Nicole har fått randiga knän.

Jag tror jag tittar på kulturmagasinet om videokonstnärer och dansakademien på SVT24 istället.

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...