Vem är Anna Anka???

Tror fru Anka hade kunnat suga igång en stridsvagn genom avgasröret, och då med tändningen av, varför skulle Palle Anka annars vara intresserad av henne
Å har man nån gång testat så inser man att en avsugning blir inte bättre av att man måste dra ut lakanet ur röven efteråt!

Jag trodde Anna Anka var nå slags skämt från början, lite som Ali G eller så, men eländet finns ju uppenbarligen på riktigt :huvet Det enda hon lyckas med, förutom att blåsa sin mans pengar och skämma ut svenskar, är ju att hon bevisar att man inte måste röka blend å ha tre ungar med fyra farsor för att vara WT...
Kan ingen ringa CIA eller så och säga att hon köpte något konstigt av någon med krokig näsa när hon var här?

xibalba wrote : -"
Jag tror hennes bredkäft är inkompatibel med att kunna skapa vakum "

WORD :tummenupp

Nursey wrote :

- "Anna Anka är en äcklig människa. Aldrig...eller sällan har jag önskat en annan människa illa men hon är en vidrig individ. Jag önskar henne fattigdom och övervikt. Det skulle ge mig ändlöst nöje och underbar tillfredställelse att se henne frånskild utan pengar och utplacerad i COMPTON eller nånstans där det finns en massa av hennes gamla fockade "illegala" mexikaner.

Då skall vi se om hon ger sin nya PIMP Gonzalez en avsugning varje morgon...med lite mexican cheese chorizo (engelskspråkiga särstavar allt...så det var medvetet!!)

och.......

Oralsex i all sin ära både ge och få. Men även om hon suger som om hon hade vaccum i huvudet så MÅSTE det finnas trevligare exemplar man kan sticka ballen i? "

:Bugar:tummenupp

hade jag haft den läggningen skulle jag hellre klubba en rejäl laddning ner i det breda gapet!
Min banan skulle hon aldrig få nöjet att smaka :D:rolleyes:

Anna Anka 2009:

"Om du som kvinna äter sparris, när du kissar luktar det skitäckligt så det påverkar ditt inre."

Sparrisförsäljningen i landet sjönk med 34% (egenuppskattad siffra)

Helt otroligt

att folk har energi att bli så in i h-te upprörda och indignerade över denna kvinna som gjort det till en (väbetald) affärsidé att vara så icke PK som möjligt. Göd inte trollet brukar man säga...

Själv blir jag betydligt mer upprörd över Lars Ohlys syn på saker och ting (han kommer ev. att få makt över min vardag, så icke Anna A.)

Varför ger ni henne uppmärksamhet genom att fortsätta med dravlet? Alla säger "Jag ser inte på det där skiten, jag hatar människan" men ändå så pratar alla om henne.
Håll käften för i helvete och sluta prata om henne så att hon kan självdö!!! :mad:
Hör jag en enda jävel till snacka om henne i min närhet så kommer jag allvarligt fundera på att kaskadspy på människan.

Jag har nu ett att avsnitt, med tanke på människorna som är med så skulle
lätt titeln 'Svenska hollywood fruar' ersättas med 'Svensk lyxprostitution i hollywood'.

Finns det inga lagar i USA mot sådant ?

Jag har nu ett att avsnitt, med tanke på människorna som är med så skulle
lätt titeln 'Svenska hollywood fruar' ersättas med 'Svensk lyxprostitution i hollywood'.

Finns det inga lagar i USA mot sådant ?

Detta gäller väl fru Anka och den där Agnes-Nicole. Maria däremot träffade och gifte sig med sin man redan innan han var mäklare och hade gott om pengar.

Till topic: Anna Anka är en om-opererad Arne Anka. :tummenupp

I övrigt en svensk skådespelerska som varit med i Baywatch och nu är gift med musikern Paul Anka, som skrivit låtar som "Diana" och "My way".

Aktuell i såpan Svenska Hollywoodfruar.

Varför så aktuell? Retar svenska fruar med sitt sätt; att det är trevligt att ställa upp för sin man med morgonavsugningar, att hålla sig själv i form, att äta rätt, att träna mycket och att ha en snygg kropp för sin man.

(Hade hon varit ett fläskberg i Hollywood som röker och är fattig, äter för mycket skräpmat, och gråter för att en av hennes femton katter dött, coh fått stryk av sin man, så hade hon blivit nationalhjältinna - för att hon ändå "gjort det bra"... :banana )

Anna Anka och hennes vänner

TV3 ska konkurrera ut Kalle på julafton :D

Aftonbladet

TV3: Vi ska rycka fjädrarna av Kalle.
Anna Anka vill konkurrera ut Kalle Anka på julafton.

TV3 slår på stora trumman och sänder "Anna Anka och hennes vänner" samtidigt som SVT visar "Kalle Anka och hans vänner önskar God Jul".

TV3 håller kvar i Hollywoodfrun och låter henne vara en del av deras jultablå. Programdirektören Anders Knave berättar stolt om Anna Ankas julprogram.

– Vi ska rycka fjädrarna av Kalle Anka, säger han till Dagens Media.
TV3-profiler

Anna Anka kommer tillsammans med olika TV3-profiler att göra avsnitt som handlar om förberedelserna runt julen. Ett av avsnitten sänds på julafton klockan 15.00 - samtidigt som SVT1 sänder den tecknade julklassikern med Kalle Anka.

"Kalle Anka och hans vänner önskar God Jul" har visats i SVT sedan 1960 och är ett av de mest populära programmen i Sverige. Förra julen sågs det av över tre miljoner tittare.

Talanglös lyxprostituerad.. Ja, det formligen osar ju julstämning.

Anna Anka är en äcklig människa. Aldrig...eller sällan har jag önskat en annan människa illa men hon är en vidrig individ. Jag önskar henne fattigdom och övervikt. Det skulle ge mig ändlöst nöje och underbar tillfredställelse att se henne frånskild utan pengar och utplacerad i COMPTON eller nånstans där det finns en massa av hennes gamla fockade "illegala" mexikaner.

Då skall vi se om hon ger sin nya PIMP Gonzalez en avsugning varje morgon...med lite mexican cheese chorizo (engelskspråkiga särstavar allt...så det var medvetet!!)

Det som sticker mest i ögonen är hur hon pratar om sin makes fans och sin barnflicka. äckliga vidriga människa. Utan fansen skulle hon fnaska efter filmroller fortfarande. Hur vågar hon yttra sig som hon gör?
Hon ser ut som hon har cancer i slutstadiet...blodet fryser i mina ådror bara jag ser henne.

Synd att Mr Anka valde ett sånt människovrak till hustru...men vem vet hans preferenser. Han kanske gillar att bli domderad och förnedrad.

Jag hoppas universum jämnar ut sig ang Ankfrun...jag ser fram emot det!
Anna verkar ju lyckats i livet..
Förstår att hon lämnat Sverige när det dräller av missunnsamma bitterfittor som du själv..

Ang åsikter om hennes utseende, hur fan ser du själv ut!?

.

Last edited:
Äsch va fan. Låt kvinnan få leva sitt liv säger jag. Det finns alla typer av människor i världen. Visst, Anna Anka kanske inte är den smartaste av de, men hon verkar ändå ärligt dum på något sätt.

Sedan är ju Anna Anka en dröm för media. Hon flänger ur sig alla möjliga sköna citat.

Dags att slappna av och ta saker och ting för vad de är. Lev och låt leva som jag brukar säga, jag tror att det var jag som myntade det ordspråket faktiskt:D;) Svenska Hollywoodfruar rocks!:yoparty

Å andra sidan är Paul Anka definitivt inte en av världens mest kända artister heller, han är väl i samma klass som Lili & Sussie eller snäppet under.

Däremot har han lyckats skaffa sig en blåst white trash brud från Skåne, det är inte illa för en 70-åring från Amerika!

Jag tycker Anna Anka påminner mig om Kanye West:
You can take the nigger/bimbo out of the ghetto/barnhem but you can't take the ghetto/barnhem out of the nigger/bimbo.

En gång wt, alltid wt!

Alltså, du måste inse en sak. Det som kanske inte är känt eller stort i Sverige, eller kanske i din lilla värld, kan vara enormt utanför Sverige, eller i din lilla värld;)

Paul Anka har ju för fan skrivit en utav de bästa och mest kända låttexterna genom tiderna, Fran Sinatras "My Way".

Back