Velox Mc Sundsvall

Mässan

Det drar ihop sig! :tummenupp

Hur lägger vi upp avresan? När är ni vaken och resklar? Jag kan hämta bussen från kl 8 på fredag, Hubbe kanske kan hämta upp FASTPOWER och MAMMA, Börje kan komma hit så plockar vi upp resten efter vägen. då bör vi vara i Gnarp senast 10 och där får man öppna :öl

:banana

.

Hur lägger vi upp avresan? När är ni vaken och resklar? Jag kan hämta bussen från kl 8 på fredag, Hubbe kanske kan hämta upp FASTPOWER och MAMMA, Börje kan komma hit så plockar vi upp resten efter vägen. då bör vi vara i Gnarp senast 10 och där får man öppna :öl

.

vaken??? kommer ju vara vaken hela jävla natten :huvet tanten får köra mig upp till dig vid halv 8... är DU vaken då?? :P

Ok låter nice...då kommer jag vid halv8 då.... lär ju klämma en bers eller 2 så man kan somna i bilen sedan... jobbar ju natten mot fredagen :P

man behöver inte många bers när man har jobbar natten å sovit lite dagen innan.. ZZZzzZZZzzzZZZzzz

Hur lägger vi upp avresan? När är ni vaken och resklar? Jag kan hämta bussen från kl 8 på fredag, Hubbe kan hämta upp FASTPOWER och MAMMA, Börje kommer hit så plockar vi upp resten efter vägen. då bör vi vara i Gnarp senast 10 och där får man öppna :öl

.

Jag tar med bussen redan ikväll, så vi åker när ni vaknar:tummenupp

Jag tar med bussen redan ikväll, så vi åker när ni vaknar:tummenupp
Tjena gubbe nu börjar det dra i hop sig:D .Har börjat kurera snuvan kaffe/whiskey kanske fungerar? det är så man kan börja gråta hoppas det är
bättre i morgon.
kommer till dig i morgon vid 08.00:yoparty

Last edited:
Tjena gubbe nu börjar det dra i hop sig:D .Har börjat kurera snuvan kaffe/whiskey kanske fungerar? det är så man kan börja gråta hoppas det är
bättre i morgon

Jag kör med samma meducin:tummenupp Då är alla som ska hit här kl 07.45 då hämtar vi upp Olga med bihang och Caddick sen rullar vi söderut:fyllisar

Tack för senast trevlig resa tycker jag.:tummenupp Hoppas alla andra tycker desamma. Synd att man inte hade banken med sig :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman